ביטוח אופנועים

ידוע כי חברות הביטוח אינן אוהבות לבטח אופנועים בשל הסיכונים הגבוהים הטמונים ברכיבה על אופנוע. בשל כך, מחירי ביטוחי האופנוע בישראל מרקיעים שחקים בהשוואה למחירי ביטוחי הרכב האחרים. בדרך כלל מי שמבטח אופנועים הוא ארגון הנקרא "פול" המאחד את כל חברו הביטוח מעניק ביטוחי אופנועים במחירים גבוהים. על מנת לחסוך בביטוח האופנוע ולרכוש ביטוח אופנועים במחיר הזול ביותר, מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירי ביטוחי אופנועים בטרם הרכישה. ניתן לקבל הצעות בפורטל בנקט על ידי מילוי הטופס הנמצא בעמוד זה.

 

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות לביטוחי אופנועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

ביטוחי אופנועים


אופנוע הוא אחד מכלי הרכב המסוכנים ביותר על הכביש. הוא אמנם נחשב לכלי רכב מנועי החייב בביטוח רכב על פי חוק ביטוח רכב ממונע משנת 1970, אולם הוא דו גלגלי וחשוף ליותר ויותר פגיעות מסיבות שונות (פחות יציבות ממכונית, אי נראות על הכביש, נהיגה פזיזה ועוד). על פי סקרים שחברות ביטוח עושות מדי תקופה על מנת להעריך רמות סיכון שונות ואת הקשרן לתביעות ביטוח, נמצא שאופנוענים, לצערנו ללא פלא, מעורבים ביותר תאונות דרכים קטלניות בפרט, ותאונות דרכים בכלל בהן נפגע האופנוע אשר נשחק מהר יחסית היות וחלקיו חשופים יותר לפגעים שונים.

הרפורמה השלילית בשוק ביטוחי הדו גלגליים
בשנת 2009 העלו את מחירי הביטוח (חובה, מקיף וצד ג') לרוכבי הדו- גלגלי. המשמעות היא, שאם ממילא רוכבי אופנוע היו סופגים את חובתם לשלם מדי שנה לחברות לביטוח רכב סכומי ביטוח בלתי מבוטלים גם מבלי להשתמש בו, שהיו עולים לעתים על שווי הרכב עצמו – הרי שמשנת 2009 המצב רק החמיר.

ביטוח חובה וצד ג'
לא ניתן לחמוק מתשלום ביטוח חובה – זוהי דרישת החוק לכל בעל רכב ממונע. ביטוח החובה יעניק פיצוי על פי תנאי הפוליסה בכל פגיעה של הנהג ונוסעי הרכב ואפילו הולכי רגל שנפגעו כתוצאה מנהיגה בו. לעומת זאת, ביטוח צד ג' הוא ביטוח שניתן לעשותו בנפרד על פי בחירה, והוא מאפשר לרוכבי האופנוע להתמודד עם תביעות כלפיהם של בעלי רכוש שהרכב הדו גלגלי פגע בהן (נחשב לביטוח זול יחסית).

ביטוח מקיף
על הביטוח רכב המקיף שמפצה בגין נזק לאופנוע רבים מוותרים – הוא יקר מאוד משום שחברות הביטוח ממילא סופגות תביעות רבות מאוד בגין פגיעות של רכבים דו גלגליים מדי שנה, וכן דמי ההשתתפות עדיין גבוהים יחסית. לעומת זאת, נהגים אשר הוכיחו מידת זהירות לאורך השנים עשויים לקבל הנחות בביטוח בפוליסה הבאה עם הצגת טופס "אישור היעדר תביעות".  
 

מאמרים:

תביעת חברת ביטוח

תביעת חברת ביטוח

כל החיים אתה משלם לחברות הביטוח: ביטוח סיעודי, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות, ביטוח לרכב, ביטוח למשכנתא ולפעמים המשך...
תביעת חברת ביטוח

תביעת חברת ביטוח

כל החיים אתה משלם לחברות הביטוח: ביטוח סיעודי, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות, ביטוח לרכב, ביטוח למשכנתא ולפעמים המשך...

לקריאה נוספת:

callus