מה זה ניהול תיקי השקעות?

אחת הדרכים הטובות ביותר למנף הון כלכלי ולהגדיל אותו באופן משמעותי הוא באמצעות השקעות בבורסה. העובדה היא שלא כולנו מבינים את רזי העולם הכלכלי ברמה גבוהה, ולכן אנו זקוקים לבית השקעות על מנת לפתוח תיק השקעות. ניהול תיקי ההשקעות מתבצע באופן ישיר מול חשבון בנק המיועד ספציפית לכך, משום שלא ניתן לבצע ניהול תיקי השקעות מחשבון העובר ושב הרגיל. ההחלטות של מנהלי תיק ההשקעות מתבצעות בהתאם לניתוחים כלכליים ובהתאם לצורכי הלקוח מבחינת רמת סיכון, נזילות, נכסים וכן הלאה.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות לניהול תיקי השקעות
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

ניהול תיקי השקעות


מי שצבר סכום כסף מסוים ומעוניין להגדיל אותו באמצעות השקעה על מנת להפיק מאותו סכום את המקסימום, רצוי להפקיד אותו אצל מנהל תיקי השקעות. הכסף מופקד בבנק, אולם מנוהל על ידי בית השקעות או מנהל תיק השקעות אשר נותן את ההוראות לניהול התיק על פי מה שהוסכם מראש בינו לבין הלקוח – שהוא הבעלים של הכסף. למעשה, הלקוח יגדיר מהי מדיניות ההשקעות על פי הייעוץ שיקבל. הייעוץ נמצא הכרחי וחשוב למי שאינו מגיע מתחום ההשקעות, משום שישנה חוסר יציבות בשוק הפיננסים וכן מגמות רבות נוטות להשתנות במהירות.

גירעונות מצטברים אצל מדינות ה – PIGS
מדינות ה – PIGS, או במילים אחרות – מדינות האיחוד האירופי אשר מונות את יוון, פורטוגל, אירלנד וספרד נקלעו למשבר ענק – שמסכם את האפשרות להצילן ב – 600 מיליארדי יורו, או במילים אחרות: 800 מיליארד דולר. בעקבות אותו משבר משנת 2008, הכלכלנים בארה"ב מודעים יותר לאפשרות שגוף כלכלי גדול יקרוס, ועושים הכול על מנת להציל את המצב הזה במדינות ה – PIGS ולמנוע אותו במקומות אחרים.

האסטרטגיה הנבחרת להשקעה במניות
כמו בכל דבר אחר כמעט בחיים, ככל שמסתכנים יותר ניתן להביא לרווחים גבוהים יותר. קפיאה על השמרים תביא תשואות בינוניות, ולכן רצוי לבדוק את מדדי הסיכון שנקבעו לתיק, מה סטיית התקן מהמקום היציב של המניות המצביעה על רמת הסיכון, ומה ה – B של התיק.

חישובי תשואות של תיקי השקעות
כדי לבחור בשיטה להשקעות, מחשבים בדרך כלל את התשואה החודשית או הרבעונית ומשליכים אותה על שאר השנה, בהנחה ששיעור התשואה נותר קבוע. כאשר מדובר בהשקעות שתשואתן משתנה באופן יום – יומי, המדידה הזו של התשואה עלולה להפגע, ולכן משתמשים בשיטות נוספות ומדויקות יותר שלוקחות בחשבון כל יום שבו יש תזרים מזומנים.
 

callus