קורס ניהול תיקים

ניהול תיקים הוא מקצוע הטומן בחובו הרבה מאוד ידע ויכולות פיננסיות. על מנת להיות מנהל תיקים בזירת שוק ההון יש לרכוש ידע בתחומים כגון שוק מטבעות החוץ, שוק המעו"ף, סטטיסטיקה, חשבונאות, כלכלה ועוד תחומים פיננסים רבים. קורס ניהול תיקים הוא קורס יוקרתי המעניק לאלו הלוקחים בו חלק את ההזדמנות לשהתלב בעבודה בתור מנהלי תיקים או יועצי השקעות בארץ ובעולם. 

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קורס ניהול תיקים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

קורס ניהול תיקים


נכסים כלכלים רבים קיימים בימינו המודרניים, החל במניות, אופציות וכלה באג"חים נדל"ן וכל דבר נוסף שיכול להוות ערך כלכלי. תיק השקעות הינו שילוב של מספר כלים כאלו בצורה שתפזר את הסיכון ותתאים לכל לקוח במיוחד. תיק השקעות יכול להיות מוחזק על ידי פירמה גדולה, ארגון קטן ואנשים פרטיים.

כיצד בונים את תיק ההשקעות ?
 הדבר החשוב ביותר בתיק השקעות הוא לבנות אותו באופן כזה שיתאים ללקוח ויפזר את הסיכונים. יש לקחת בחשבון את אופן המשקיע, מטרותיו הוא רוצה תשואה גבוהה עם סיכון גבוה, תשואה יציבה עם סיכון נמוך וכדומה. זמן אחזקת התיק הינו פרמטר חשוב בבחירת תיק ההשקעות ויש לקחת פרמטר זה תשומת לב.

מי מנהל את תיק ההשקעות ?
את תיק ההשקעות ניתן לנהל במספר אופנים. ראשית כל, כל אחד יכול לבנות לעצמו תיק השקעות, אך מומלץ להיעזר באיש מקצוע שמכיר את התחום ויודע כיצד לפזר את ההשקעה בצורה נכונה ומותאמת. דרך נוספת היא באמצעות יועץ השקעות, אדם אשר מבין בפן הכלכלי ויודע לנהל את התחום. לרוב לאדם זה יהיה ידע ורקע כלכלי ובשוק ההון. האופציה האחרונה מתאימה לרוב לגופים גדולים מאוד עם סכומים גדולים להשקעה. אופציה זו היא באמצעות גופים מוסדיים גדולים שכל עיסוקם הוא ניהול תיקי השקעות.

האם יש קורסים בנושא זה ?
 ישנם עשרות קורסים פיננסיים ובתי ספר בנושא זה, רובם מקנים ידע כלכלי וידע ספציפי על שוק ההון. כמו כן הם מעניקים חומר בנוגע ניהול סיכונים והשקעות. משך הקורסים לרוב הם כמספר חודשים ונושאיהם מגוונים-מבוא לשוק ההון,אסטרטגיות ניהול כספים, שיטות עבודה שונות,ועוד נושאים רבים. מי שעובר את הקורסים הללו ודומים לו יכול בעתיד לעסוק בתור יועץ השקעות ולנהל את כספו בחוכמה ובמקצועיות רבה.
 

מאמרים:

לימודים בתחום הכספים

לימודים בתחום הכספים

תחום הכספים הינו תחום שהיריעה שלו מתפרסת על פני תעשיות רבות במשק הישראלי, הפעם נתמקד בשני תחומי לימודי מבוקשים: שוק ההון וחשבי שכר. ענף הכספים נוגע למעשה בכל תחום בחיינו האישיים והמקצועיים. אנו ח המשך...
למה כדאי להצטרף ללימודי שוק ההון?

למה כדאי להצטרף ללימודי שוק ההון?

כלי המשחק במגרש שוק ההון מגוונים. כדי לנצח בכל פעם בחדש, בכל קרב וגם במלחמה יש צורך בידע מקיף ואיתן כדי לצפות ככל שניתן את הסיכונים האפשריים ולתכנן תוכנית שהולמת את אופי ההשקעה הרצוי. המשך...

לקריאה נוספת:

callus