מה זה מסחר עצמאי?

התפתחות עולם האינטרנט והטכנולוגיה מאפשרת לנו דרכים נוספות ומתקדמות יותר להשקיע בבורסה. כיום אחת הדרכים הנופוצות להשקעה היא באמצעות פעולה הנקראת מסחר עצמאי. באמצעות מסחר עצמאי ניתן לקנות ולמכור מניות באופן עצמאי לחלוטין, וללא תלות כלשהי בגורם חיצוני. בשונה בהשקעה באמצעות תיקי השקעות אותם מנהלים בתי ההשקעות עבור הלקוח, באמצעות מסחר עצמאי ניתן לקבל גישה ישירה למערכת המסחר בבורסה, ולבצע פעולות באופן עצמאי.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות למסחר עצמאי
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

מסחר עצמאי


העקרון במסחר עצמאי , הוא שאותו סוחר בשוק ההון או בבורסה אינו תלוי באף גורם ניהולי או נוטל החלטות אחר מאשר הוא עצמו. בדרך זו ניתן לנהל את כל ההשקעות במכירות וברכישות תוך קבלת גישה ישירה למערכות הסחירה – לאחר תיווך של צד שלישי בתוכנה – בנק, ברוקר או בית השקעות ולעסוק בכך סביב השעון על פי מיטב הידע והניסיון שנרכשו. הדרך הזו מקלה מאוד על המשקיע העכשוי, בעוד שלפני שנים פעולת המסחר הייתה מתבצעת באמצעות פקיד בנק ודרך חשבון העו"ש של המשקיע, מה שהיה עלול לגרום לפעילות מסורבלת למדי.

מסחר עצמאי – באמצעים ממוחשבים
כיום ניתן להתחבר למערכות המסחר בבורסה באמצעות רכיבים ממוחשבים שונים שיש להם חיבור לרשת ואפשרות להתקנת התוכנה. כך למעשה ניתן להתחבר לשוק סביב השעון מכל מקום בעולם ולהעביר פקודות מסחר אונליין. ניתן כדי לסחור דרך התוכנות, יש להכנס לתוכנת בנק או לתוכנת בית השקעות או ברוקרים.

איך מנהלים מסחר עצמאי באמצעות הבנק?
אתר הבנק שבו נמצא חשבונו של כל אחד יכול לשמש גם כדי לסחור במניות כפי שרוצים וללא תלות, אולם יש לקחת בחשבון את גורם העמלות הגבוהות במיוחד. לפני כל פעולה, רצוי לחשב את ערך העמלות לפעולות השונות ולהבין אם השינוי בכלל כדאי. יתכן שבעתיד הבנקים יכנסו לשוק התחרותי ואז יגבו פחות עמלות כמו למשל "דמי שמירת ני"ע".

איך מנהלים מסחר עצמאי באמצעות ברוקר או בית השקעות?
יש לערוך סקר מחירים, כמו בכל שירות נתון. לצורך העניין, רבים פונים כדי לערוך השוואת מחירים בין בתי ההשקעות השונים באופן מקוון, כלומר משאירים פרטי התקשרות ולאחר מכן פונים אל הסוחר בהצעה. העמלות נמוכות יותר יחסית לבנקים וישנם פטורים מעמלות רבות אחרות.
 

callus