קורס מט"ח

שוק המט"ח הוא אחד השווקים הדינאמיים והמרתקים ביותר בשוק ההון. העיקרון שעומד מאחורי המסחר במט"ח הוא השינוי בשערי החליפין של מטבעות ממדינות שונות. בקורס מט"ח לומדים הסטודנטים להכיר לעומק את תהליכי הקנייה והמכירה של מטבעות זרים, ומקבלים ארגז כלים איכותי ויעיל לניהול חשבונות פיננסים במטבע חוץ. מדובר בקורס חשוב שמעניק את הבסיס עליו מתבצעות עסקאות בט"ח בשוק ההון.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קורס מטבע חוץ
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

קורס מט"ח


מט"ח (FOREX – Foreign Exchange) הוא מסחר במטבע חוץ, כך שמחליפים את מטבע אחד באחר ובכך בעצם מרויחים מהשינויים היומיים על פי שערי המטבעות בבורסה. מי שרוצה להרוויח בעסקה שכזו, רוכש סכום מסוים של מטבעות ומשתמש בו מול מטבע אחר – כשהוא מוכר את המטבע המקורי לאחר שערכו עולה. מדובר על השוק הפיננסי מהגדולים בעולם, שיש בו דינאמיקה מהירה יחסית ועל עסקאות לאורך כל שעות היממה ומול ברוקרים מכל העולם. ישנה אפשרות לסחור במט"ח גם באמצעות האינטרנט, וזו פריצת דרך גדולה של השנים האחרונות שמאפשרת גישה לאינפורמציה ושימוש בתוכנות למסחר.

להשתמש בכלים שיש כדי להצליח
בתחום כמו מט"ח החלום של כל אחד להפיק רווחים מהירים יכול להתגשם, אולם רמת הסיכונים בתחום שווה גם לרמת הרווחים האפשריים, ולכן חשוב להיות בעלי ידע מקצועי נרחב, לדעת לקבל החלטות ברות סיכון והרות גורל תוך רגעים וגם באופן מיידי – וישנו ערך מוסף גם לניסיון, לידע כללי בתחומי עניין שונים, רקע בשפות זרות ועוד וכמובן – לעשות קורס מקיף בנושא.

איך הופכים לסוחרים במט"ח?
היום מקומות עבודה (גם בבורסה) דורשים תעודת הסמכה כל שהיא שמוכיחה כי ישנו רקע נלמד במסגרת קורס לפחות, בין אם יש לאותו מועמד ניסיון אישי בתחום או לא – זה עוד פרמטר בטחון שמפחית את הסיכון בלקיחת עובד בתחום שהוא גם כך בר סיכון. מאז שנות התשעים ועד היום ישנה פריחה של מוסדות לימוד בתחום, עם מסלולי הכשרה שונים.

קורס מט"ח – למסגרת הכנסות נוספת
מי שמעוניין לעשות הסבה מקצועית לתחום שוק ההון והבורסה או שרוצה להיעזר במקצוע שמספק הכנסה שניה שאינה בהכרח ההכנסה המשנית, יפנה אל השוק הגדול ביותר בעולם – שוק המט"ח. תנאי הקבלה משתנים בין כל מוסד לימודים, ובדרך כלל מזמינים למפגש אישי להתרשמות הדדית בין הלומד למוסד הלימודים.
 

מאמרים:

לימודים בתחום הכספים

לימודים בתחום הכספים

תחום הכספים הינו תחום שהיריעה שלו מתפרסת על פני תעשיות רבות במשק הישראלי, הפעם נתמקד בשני תחומי לימודי מבוקשים: שוק ההון וחשבי שכר. ענף הכספים נוגע למעשה בכל תחום בחיינו האישיים והמקצועיים. אנו ח המשך...
למה כדאי להצטרף ללימודי שוק ההון?

למה כדאי להצטרף ללימודי שוק ההון?

כלי המשחק במגרש שוק ההון מגוונים. כדי לנצח בכל פעם בחדש, בכל קרב וגם במלחמה יש צורך בידע מקיף ואיתן כדי לצפות ככל שניתן את הסיכונים האפשריים ולתכנן תוכנית שהולמת את אופי ההשקעה הרצוי. המשך...

לקריאה נוספת:

callus