מה זה ייעוץ משכנתא?

כאשר אנו באים לקחת משכנתא, אנו ניצבים בפני כמות גדולה ביותר של תמהילים ומסלולי החזר שונים הכוללים ריביות משתנות, תקופות פירעון ושלל הצעות שונות. נשאלת השאלה כיצד מתאימים את מסלול המשכנתא המתאים לנו ביותר? לרוב האנשים אין מעבר להבנה בסיסית בתחום המשכנתא ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים מן התחום על מנת להבטיח שלקיחת המשכנתא לא תפגע באיכות חיינו או בעתידנו הכלכלי. ייעוץ משכנתא מקצועי עשוי לחסוך מאותנו הרבה עוגמת נפש ולחסוך לנו הרבה  מאוד כסף בעתיד.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

ייעוץ משכנתא


משכנתא היא הדרך היחידה לעמוד בתשלום החוב בן מאות אלפי השקלים ואפילו המיליונים, על מנת להכנס לנכס כל שהוא ולהיות בעליו – כלומר ניתן לרכוש דירה, קרקע וכן הלאה באמצעות אותה הלוואה, ואפילו לשפץ את הדירה הנוכחית כדי להשביח אותה לפני מכירה. שיטת המשכנתא למעשה משרתת את האינטרס של הרוכש של הנכס בכך שמעניק ההלוואה מעמיק את הסכום של ההלוואה בבת אחת אצל המוכר, הנכס עובר לבעלות מעניק ההלוואה עד לפריעת כל התשלומים. בזמן הזה בו הלווים עדיין חייבים בתשלומי משכנתא, הנכס משועבד למלווה, ובמקרים רבים מדובר על שעבוד לבנק.

יש היום שיטות משכנתא שונות
משכנתא הינה הלוואה לכל דבר ועניין, לכן חשוב מאוד לפנות אל הגורם המתאים ביותר לייעוץ משכנתאות. היועץ יציע את שלל האפשרויות ללקיחת אותה ההלוואה, ויש לא מעט: משכנתא ממוחזרת, משכנתאות בעלות סוגי ריביות שונים או תנאי מימון משתנים, יש צמודות למדד, לריבית הפריים, למט"ח וכן הלאה.  האפשרויות הרבות יכולות לשחק לטובתו של המשקיע, כמו גם בחירה שגויה שתשחק כחרב פיפיות.

ייעוץ משכנתא של הבנק מול חברות השקעות
ישנה מין מלחמה של מתחת לפני השטח בין המוסדות השונים שמעניקים את המשכנתאות ללקוחות, הרי מדובר אמנם על קהלי יעד שונים אולם עם כולם בדרך כלל עובדים שני המוסדות. אותם שני מוסדות אלו מציעים מסלולים שונים למשכנתאות, ולכן רצוי לבדוק בשתי האופציות העומדות בפני הלווה.

להגיע עם ראש פתוח בנושא
מעת לעת ישנם שכלולים בהצעות המשכנתא ללווים, וזה על פי תנאי השוק המשתנים,  אפיון קהל הפונים והצעות אטרקטיביות שתפקידן למשוך את הלווים. רצוי להטות אוזן בכובד ראש לכל הצעה, לרשום, להבין לעומק העניין במה מדובר, ולהחליט.ניתן להיעזר במחשבון משכנתא, אמצעי מיוחד שעוזר כדי לחשב את השינויים שמתרחשים בסביבה הכלכלית.
 

callus