קורס ייעוץ פנסיוני

עלייה במודעות הפיננסית כמו גם חקיקה חדשה בתחום הביאה למודעות רבה יותר בקרב הציבור של כל תחום החיסכון הפנסיוני. בקורס ייעוץ פנסיוני לומדים הסטודנטים בקורס אודות עקרונות הביטוח הפנסיוני, החוקים הפיננסים הנוגעים לתחום, אופן חישוב תעריפי הביטוח הפנסיוני, תנון פיננסי נכון ועוד. הקורס מכין את הסטודנטים לקראת בחינת ההסמכה לקבלת רישיון של יועץ פנסיוני.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קורס ייעוץ פנסיוני
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

קורס ייעוץ פנסיוני


החוק שהכניס את הפנסיה לגדר חובה בשנת 2008, הוא אותו חוק שמר אלי ישי, שר התמ"ת – חתם על צו האומר כי לכל שכיר ועצמאי העובדים במדינת ישראל בכל עבודה שהיא עומדת וקיימת הזכות להיות מבוטח בביטוח פנסיה. החוק הזה משלים עם הנתונים מעל פני השטח שמראים כי ישנה עליה בתוחלת החיים, ישנו צורך כלכלי הולך וגובר למקור כסף מסוים כדי להתקיים גם לאחר גל הפרישה בכבוד, ועל זה עונה החיסכון לפנסיה. המשמעות היא שרצוי לחשוב על אותה קרן כבר מהגיל שבו המדינה מכירה באדם בגיר (מגיל 18), ואילו התוכניות עצמן יכולות להשתנות.

מה עושה יועץ פנסיוני?
היועץ הפנסיוני יסייע ללקוחותיו בגילאים השונים להבין את ההשלכות השונות שבהשקעה בקרנות פנסיה שונות, וייעץ על פי מיטב הבנתו איפה רצוי לאותו לקוח להשקיע בעצמו על מנת לצבור את מירב התנאים לפנסיה מועילה בגיל הפרישה. הוא יכול לקבוע מה תהיה ההפרשה או ההשקעה החודשית שתתאים לו, מה הטבות המס שהוא יכול לקבל באמצעותה ואיך להשתמש במכשירים פיננסיים מתאימים.

איך הופכים להיות בעלי מקצוע כה מבוקש?
החוק דורש כי לכל יועץ פנסיוני יהיה רישיון לעסוק בתחום, שכן אותו רישיון הוא תו התקן של היועץ שמראה כי אותו יועץ למד את כל הדרוש כדי להבין בעולם השקעות הפנסיה ויכול לייעץ לאנשים בתמורה כספית. כדי להשיג את אותו הרישיון, יש לעשות קורס במקצועות יסוד כמו למשל דיני ביטוח, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות ועוד, לעבור את בחינות הגמר ולעשות התמחות בשטח.

מי הולך ללמוד ייעוץ פנסיוני?
הקורס יכול להתאים למי שלמד את מקצועות הניהול, ההשקעות ושוק ההון, ביטוח או שבא מתחום הכלכלה, ויכול להתאים גם למי שאין לו רקע אקדמי בתחום. בסופו של דבר, אפשר יהיה לעסוק בתחום באופן עצמאי, כחלק מחברת השקעות או קרנות פנסיה, כסוכני ביטוח ועוד.
 

מאמרים:

לימודים בתחום הכספים

לימודים בתחום הכספים

תחום הכספים הינו תחום שהיריעה שלו מתפרסת על פני תעשיות רבות במשק הישראלי, הפעם נתמקד בשני תחומי לימודי מבוקשים: שוק ההון וחשבי שכר. ענף הכספים נוגע למעשה בכל תחום בחיינו האישיים והמקצועיים. אנו ח המשך...
למה כדאי להצטרף ללימודי שוק ההון?

למה כדאי להצטרף ללימודי שוק ההון?

כלי המשחק במגרש שוק ההון מגוונים. כדי לנצח בכל פעם בחדש, בכל קרב וגם במלחמה יש צורך בידע מקיף ואיתן כדי לצפות ככל שניתן את הסיכונים האפשריים ולתכנן תוכנית שהולמת את אופי ההשקעה הרצוי. המשך...

לקריאה נוספת:

callus