מה היא הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית כשמה כן היא: הלוואה על ידי גופים שאינם הבנק. בעבר נהוג היה לקבל הלוואת רק דרך הבנקים, אולם כיום בעקבות שינויי חקיקה פיננסיים ישנם גופים נוספים המעניקים הלוואות. בדרך כלל מדובר בחברות כרטיסי האשראי המעניקות הלוואות בתנאים שונים ובריביות משתנות. להלוואה חוץ בנקאית ישנם יתרונות רבים שכדאי מאוד לנצל. על מנת לקבל הצעות להלוואה חוץ בנקאית, מלאו את הפרטים הרלוונטים בטופס, שילחו אותו בלחיצת כפתור, ותתחילו להשוות בין ההצעות השונות.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות להלוואה חוץ בנקאית
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

הלוואה חוץ בנקאית


רבים מתכננים לסגור את המינוסים בבנק באמצעות הלוואה אחת גדולה במקום כמה קטנות, או לרכוש נכס כל שהוא באמצעות סיוע מהבנק. כך לפחות ניתן להמשיך לתפקד באיכות חיים קבועה או לפחות שאינה מצטמצמת לחובת ההוצאות הכספיות. ההלוואות הבנקאיות היא מהנפוצות ביותר. גם אם אין אשראי לאדם מסוים, הרי סביר להניח שיש לאותו בגיר כבר חשבון בנק משלו. הוא יפנה אל הבנק בבקשה לקבל הלוואה, ואם זו תאושר, ההלוואה תצא אל הפועל בהתאם לאפשרות החזרת החובות של הלקוח וכן בהתאם להיסטורית אשראי קודמת. השאלה היא מה קורה כאשר מסורבים לאותו בנק שמחזיק בחשבון.

התנאים המחמירים של הבנקים מובילים למציאת פתרונות אחרים
כל בנק מקציב מסגרת אשראי לכל לקוח בנפרד, תוך שקלול היכולת של הלקוח לעמוד בתנאים. בשנת 2007 יצא לפועל חוק המסגרות שקובע שלא ניתן לחרוג ממסגרת האשראי של הבנק. היות ובישראל רבים חיים מתחת לקו האופק שבין חשבון במצב זכות למצב של חובה, הרי שנוצר צורך למצוא פיתרון לאותם חבים שחובותיהם הולכים ומצטברים.

הלוואות חוץ בנקאיות
הלוואה חוץ בנקאית היא כל הלוואה שלא ניתנה דרך הבנק, לכן ישנם גורמים רבים שמאפשרים לנקוט בדרך זו. מסיבה זו, יש לבחון לעומק כל הצעה לגופה, ולהבין באילו ריביות ותנאי הלוואה מדובר. יש מי שמזמין את ההלוואה באמצעות האינטרנט אצל מפרסמים שונים, ישנן הלוואות לצרכי מימון ספציפיים כמו למשל במימון לרכב, ויש גם הלוואות דרך חברות האשראי.

הלוואה על חשבון הפנסיה
ברגע שניתן לפדות את חשבון הפנסיה, נפתחת אותה "קופת חיסכון". למעשה אולי עדיין לא ניתן לפתוח את אותה הקופה, אבל אפשר להעניק הלוואות חוץ בנקאיות מטעם חברות השקעות או גורמים שמחזיקים באותן קרנות פנסיה. ההלוואה תהיה תלויה בסכומי הכסף שנצברו בחשבון זה.

מאמרים:

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...

לקריאה נוספת:

callus