הלוואות לקניית רכב


לפני 20 שנה, לראות רכב חדש על כבישי ישראל היה מראה שגרם לקהל לסובב את ראשו. אך כיום, בעידן ההלוואות הבנקיות, הליסינג המימוני וחברות פרטיות, ישנן דרכים חדשות ללקיחת הלוואה כמו גם תנאי קבלה המתאימים לכך ולכן, נוף התחבורה השתנה ורבים מאזרחי ישראל בוחרים דווקא את המכונית החדשה ודואגים להתעדכן לאחר כ-3 שנים בדגמים חדשים יותר כדי להמעיט את הפסד ההשקעה הכלכלית. כדי לעשות זאת, ניתן להיעזר בכמה סוגי הלוואות המתיאות לתנאים השונים בחברה:
 
הלוואה מהבנק
אחד העקרונות של הבנקים בישראל הוא לאשר הלוואות משום שכאן טמון הרווח הגדול שלהם בזכות הריביות. כמובן שעל הלקוח לעמוד בקריטריונים שונים, כשהבולט מבינהם הוא השנתון של הרכב, אך במידה וזו הלוואה ראשונה שלכם, או שאין כל הלוואה אחרת, הבנק ישמח לעזור לכם. חשוב לדעת שהחסרון באופציה הזו היא שמסגרת האשראי שלכם עלולה להיחסם אם לא תעדכנו אותה, כך שלא תוכלו לקחת עוד הלוואות או לבצע רכישות גדולות.
 
חברות מימון חוץ בנקאיות
כיום ישנן חברות רבות המציעות הלוואות שונות שבחלקן הן מציעות גם 100% מימון לרכישת הרכב החדש, או המשומש. חשוב לוודא שחברות אלו מעניקות הלוואות באישור משרד האוצר אשר מציעות תנאים אטרקטיביים והיתרון הגדול שלהן, הוא באי-חסימת המסגרת של הלקוח.
 
הלוואות מיבואני רכב
יבואני רכבים רבים מציעים תנאי טרייד אין אטרקטיבים וגם מימון מלא לרכישת הרכב, בדר"כ, בהתאם לתקופה. לקראת סוף השנה, כשעומדים להגיע רכבים חדשים לשוק, היבואנים יורידו מחירים ויתאימו את המבצעים שלהם לנוחיותם של הלקוחות כדי להיפטר מהמלאי שעומד לאבד מערכו.
 
הלוואות מחברות ליסינג
חברות ליסינג רבות מציעות תנאי מימון אטרקטיביים ביותר לרכבי יד שנייה. גם כאן היתרון הגדול הוא שהחברה אינה סותמת את מסגרת האשראי, אך חושוב לוודא את מצבו של הרכב משום שבדר"כ מדובר ברכבים שהיו בליסינג ולכן בעליהם הקודמים לא ששו לדאוג למצבו או לקילומטראג' שהוא עלול להגיע אליו. לכן ערכו עלול לרדת בנוסף לעובדה שלאחר מכן תמכרו את אותו רכב כשעל הרישיון שלו יופיע "רכב מהשכרה". 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות להלוואת אקספרס
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה חוץ בנקאית
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לרכב
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואת סטודנטים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לעסק
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...
articlePic

המידע החשוב ביותר על הלוואה לשכירים

עובדים שכירים לא תמיד יכולים להגדיל את היקף ההכנסות החודשי שלהם על פי מאמץ חד פעמי כדי לעמוד כלכלית בהוצאות מוגברות או מצטברות של מחיה. גם עובדים שכירים אשר יכולים להגדיל את ההיקף של ההכנסות כפי המשך...
articlePic

הלוואות לקניית רכב

ממי ניתן לקבל הלוואה לקניית רכב? אילו בדיקות צריך לבצע לפני שבוחרים הלוואה? וכמה יעלו הריביות? המשך...
articlePic

בעל חשבון מוגבל יכול לקחת הלוואה?

אדם פרטי או חברה יכול להחזיק בחשבון בנק שהוא בסיס לפעולותיו הכלכליות. הגבלת החשבון עלולה לגרום לנזקים רבים – הן מבחינת אמינותו של בעל האשראי והן מבחינת הרמה הכלכלית. זהו מצב שניתן לשינוי – גם באמ המשך...
callus