מה זה הלוואה לרכב?

הלוואה לרכב היא הלוואה הניתנת למטרת קניית רכב. בהלוואה זו, הרכב הנרכש משמש ערובה להחזרת ההלוואה, כך שעל פי רוב אין צורך להגיש ביטחונות כמקובל בהלוואות למטרות אחרות. בעקבות שינויי חקיקה בתחום הפיננסי, ופתיחת שוק הרכב לתחרות מחודשת, ניתן לקבל היום הלוואה לרכב לא רק מהבנקים אלא גם מחברות כרטיסי האשראי, חברות הביטוח ואפילו חברות הליסינג המוכרות את הרכב בעצמן. מומלץ תמיד להשוות בין ההצעות השונות על ידי מילוי מהיר של הטופס בעמוד ושליחתו לגופים הרלוונטים.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות להלוואה לרכב
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

הלוואה לרכב


רכישת רכב היא לרוב ההוצאה השנייה בגודלה לאדם או למשפחה (כאשר ההוצאה הכי גדולה היא נדל"ן), הוצאה זו אינה קטנה כלל וכלל ולעיתים פשוט אין אפשרות להמציא את כול הכסף לתשלום בבת אחת. כתוצאה מכך, הלוואה לרכב נעשתה לדבר מאוד שכיח בחברה של ימינו וישנם חברות רבות אשר מציעות הלוואה לרכב עד גובה מסוים בהתאם לסכום המבוקש וליכולת ההחזר של הלקוח.

סוגי הלוואות
כאמור, ישנם חברות רבות שמציאות הלוואות, מה שנקרא הלוואות חוץ בנקאיות, אולם נתחיל בהסבר על הלוואה בנקאית. הלוואה בנקאית היא הלוואה שלוקחים מהבנק למימון רכישה מסוימת, גובה ההלוואה ותנאי ההחזר ייקבעו בהתאם לגובה ההכנסה החודשית כאשר לעיתים יש צורך בערבות חיצונית (לדוגמה הורים).

מימון רכב
הלוואה דרך חברה חיצונית הוא עדיף לפעמים שכן ניתן לקבל את ההלוואה במהירות רבה יותר עם תנאים נוחים יותר (ריבית נמוכה יותר, פריסה רחבה יותר וכו') וכול זאת בתנאי שהרכב יהיה ממושכן להלוואה, כלומר, אם ההלוואה לא תוחזר בזמן, הרכב יילקח. חברות האשראי עצמם החלו גם הן במתן הלוואות לרכישות שונות, אולם לרוב, גובה ההלוואה שחברת האשראי מעניקה הוא נמוך וכנראה לא תספיק למימון מלא של הרכב.

האפשרות הטובה ביותר
כאמור, כיום קיימות חברות רבות שמוכנות להעניק הלוואות, ועל כן, אם החלטתם על הלוואה חוץ בנקאית, מומלץ דבר ראשון לסנן את כול החברות הקטנות, שכן אין אתם רוצים לקחת הלוואה רק כדי לגלות שאין עליה כיסוי. בדקו שלחברה יש גב כלכלי יציב וכי היא ידועה בציבור, אם עשיתם בדיקת רקע קצרה לחברה והיא נראית אמינה, הוסיפו אותה לרשימה שלכם. כאשר יש בידכם רשימה של כמה וכמה חברות מימון, החלו בעשייה של סקר מחירים בין החברות השונות, בררו את תנאי ההלוואה, גובהה, דרכי החזר, ריבית וכו'.
 

מאמרים:

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...

לקריאה נוספת:

callus