מה זה הלוואת סטודנטים?

הלוואת סטודנטים היא הלוואה המותאמת במיוחד לסטודנטים בישראל אשר על פי רוב לא מחזיקים בעבודה במשרה מלאה, וההכנסה החודשית שלהם מוגבלת כל עוד הם לומדים. קהל הסטודנטים זוכה להקלות ולהנחות רבות על מנת לסייע להם להתקיים לאורך תקופת הלימודים. הגופים הפיננסים השונים מציעים הלוואות בתנאים מיוחדים לסטודנטים המתאפיינים בתקופת החזר ארוכה במיוחד ופריסה נוחה של תשלומים קטנים המאפשרים לסטודנטים להתרכז הלימודים בהווה ומקטינים את הלחץ להחזרת ההלוואה. מלאו את הטופס המצורף והשוו בין ההצעות השונות להלוואות סטודנטים.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות להלוואת סטודנטים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

הלוואת סטודנטים


סטודנטים ידועים כעם אשר נמצא במצב הישרדות יום – יומי. היות ומרבית הסטודנטים צעירים – הם יכולים לאפשר לעצמם עדיין לגור בבית ההורים ובכך לחסוך עוד כמה אלפי שקלים בחודש, אולם גם מי שגר אצל הוריו וגם מי שלא עדיין לומד בתדירות מסוימת שמונעת ממנו בדרך כלל עבודה לאורך שעות רבות ביום, שיכולה גם להכניס שכר נאה מספיק לצידה. בזמן הנותר לסטודנט בוודאי יעדיף להזין גם את הגוף ואת הנפש ולבלות מעט – בין אם בסופי שבוע בארץ או בחו"ל או לרכוש רכב ולנסוע לטיול של סוף שבוע. כל אלו עולים לא מעט כספים שלא תמיד נוגעים בתחתית היכולות הפיננסיות.

כסף? זו לא דאגה בשביל סטודנט 
כדי להשאיר את הדאגות הפיננסיות מאחור ולפנות מקום לדברים האמיתיים, אלו שיקדמו לקראת התואר או המקצוע, רבים נעזרים בתנאי הלוואות מיוחדים שבאים במיוחד לקראת הסטודנטים. כך, גם מי שהשיג מלגה למימון הלימודים שלו יכול עדיין להרשות לעצמו תנאי מגורים נאותים ואיכות חיים בלתי מתפשרת, והראש עסוק בעיקר בלימודים ובהנאה שבשנים היפות ביותר של החיים. 

הלוואות עם תנאי החזר מתאימים ונוחים
הרעיון שעומד מאחורי הלוואה נוחה הוא שאת הכסף מקבלים בבת אחת, והתנאים להחזר שלו אמורים להיות נוחים ככל הניתן, זה אומר חלוקת לתשלומים רבים יותר, וכמה שפחות ריבית או תשלומים נוספים שנגררים אחר פריסת תשלומים נרחבת. 

מה בודקים המלווים אצל הסטודנט?
המלווים יחקרו מעט אודות יכולותיו של הלומד להשיב את החובה לאורך זמן קצוב. האם חיילים משוחררים, האם עובד בעבודה מסוימת, האם מחויב להוצאות חודשיות קבועות, האם מקבל מלגה ממוסד הלימודים שבו הוא לומד ועוד. ישנם מקורות למתן הלוואה שנתן לקש מהם להמתין עם החזר ההלוואה עד לסיום התואר. 

מאמרים:

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...

לקריאה נוספת:

callus