נדל"ן להשקעה בארץ

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
נדל"ן להשקעה
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

נדל"ן להשקעה בארץ


אחת מהאופציות ההנפוצות בשנים האחרונות להשקעה היא רכישת נדל"ן לצורך מטרה זו. בשנים האחרונות בעלי עסקים ומשקיעים שונים גילו דרכים חדשות להגדיל את הונם ולהרוויח. אחת הדרכים הפופולאריות היא קניית נכס, פיצולו למספר דירות קטנות והשכרתו או מכירתו בערך גבוה יותר. בערים כמו בתל אביב, בהן מלאי הדירות קטן ושוק השכירות גדל כל הזמן, אופציה זו של חלוקת דירה והשכרתה הופכת לנכס המניב תשואה נאה לאורך השנים.

עסקאות חשובות בנדל"ן
עסקאות בנדל"ן נחשבות לעסקאות מורכבות וחשובות עד מאוד. בעסקאות נדל"ן לרוב מעורבים אנשים רבים מתחומים רבים וסכומי כסף גדולים עד מאוד זורמים בהן. הדרך הטובה והנכנוה ביותר לביצוע עסקא היא דרך עורך דין הבקיא בפרטים ומתמחה בתחום הנדל"ן. על מנת למצוא נכס טוב שמניב תשואה יפה יש לחפש היטב בטרם מוצאים אחד כזה.

נדל"ן מניב
את המונח הזה רבים מכירים דרך העיתונות הכלכלית ואמצעי התקשורת השונים, למעשה מדובר בנכס שאפשר להשכיר אותו ולהנות מהחזר הכנסה קבועה בצורת דמי שכירות. כלומר נכס בעל ערך הוני המייצר תזרים מזומנים, לדוגמא, בניין משרדים, בתים פרטים, תחנות דלק ועוד. השקעה בנדל"ן מניב היא השקעה המייצרת הכנסה על בסיס שוטף בדר"כ מדובר בהכנסה חודשית או שנתית משכר דירה. השקעה בנדל"ן מניב מאפשרת יצירת הכנסה שוטפת ממקור ההשקעה.

קניית נכס
הביעה העיקרית בהשקעה בנדל"ן היא סכומי הכסף הגדולים הנלווים אליה. כיום על מנת לקנות נכס יש צורך במקורות מימון גבוהים מאוד. ישנם שתי דרכים, הראשונה הון עצמי, כלומר גיוס כסף מבעלי ההון של החברה, הדרך השניההיא באמצעות הלוואות מבנקים או מגופים אחרים כמו קרני השקעות וכדומה.  במקרה השני יש להכניס את מרכיב הריבית להלוואה, כלומר עבור כל הלוואה ישנו מרכיב קבוע מלבד ההלואה אותו יש להחזיר לבנק. הבידקה שיש לעשות על מנת לראות אם אכן השקעה משתלמת היא לבדוק את גובה התשואה בהשוואה לריבית המשולמת מידי חודש לגופים השונים.
 

מאמרים:

רוכשים דירה? נא להיעזר ביועץ משכנתאות

רוכשים דירה? נא להיעזר ביועץ משכנתאות

הגעתם לשלב בחיים בו אתם כבר חושבים על רכישת דירה? אז הגעתם לשלב חשוב בחיים. רכישת דירה מעידה על הרצון בהתבססות כלכלית בהתמקדות בכיוון חיובי ועוד. המשך...

לקריאה נוספת:

callus