מה זו הלוואת אקספרס?

הלוואת אקספרס היא הלוואה בסכומים נמוכים יחסית, כאשר מקובל להתייחס להלוואת בסכום של עד 30,000 שקלים כהלוואה נמוכה. היתרון הגדול של הלוואת אקספרס הוא העובדה שהיא בדרך כלל מאושרת באופן מיידי ללא בדיקה מעמיקה של יכולת ההחזר של הלווה הכוללת ניתוח של חשבון הבנק, עיון בתלושי המשכורת, חתימה של עריבים וכו'. בדרך כלל הלוואות אקספרס כוללת ריבית הצמודה למדד הפריים, אותה קובע נגיד בנק ישראל בכל חודש.
מלאו את הפרטים בטופס, סמנו את הגופים הרצויים לכם, וקבלו הצעות אטרקטיביות להלוואת אקספרס.

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות להלוואת אקספרס
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

הלוואת אקספרס


שוק ההלוואות בארץ הוא שוק רחב ומפותח, כיום ניתן למצוא גופים אשר ניתן לקחת מהן הלוואה שהם לא הבנק (קרי: גופים חוץ בנקאיים), כדוגמת: חברות אשראי, חברות ביטוח, חברות הלוואה פרטיות, מקום העבודה ועוד. משך הזמן עד לקבלת המשכנתא יכול לקחת עד מספר חודשים וכן תנאי המשכנתא יכולים להיות שונים משמעותית.

עליה וקוץ בה
לעיתים, אנו זקוקים להלוואה מיידית על מנת לשלם חובות אלו ואחרים שאי עמידה בהם גוררת קנסות, כגון: תשלום חוב, פריעת חשבון, סגירת תיק משפטי וכו'. אז מה עושים כאשר יש צורך לקחת הלוואה בצורה מיידית? במקרה זה קיימת הלוואה בשם הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שמקבלים באופן מיידי שכן תהליך קבלת האישור עליו לוקח ממספר שעות ועד מספר ימים, אולם עליה וקוץ בה, הלוואת אקספרס תכלול בתוכה ריבית גבוהה יותר וכן היא תהיה בעלת רף כספי מוגבל.

הלוואות בלון
אז מה ניתן לעשות אם תנאי ההלוואה של הלוואת אקספרס אינם מתאימים לנו? אינם גבוהים מספיק או שלא ניתן לעמוד בתנאי ההחזר? במקרה ומצפים לקבלת סכום כסף עתידי, ניתן להשתמש בהלוואת בלון – בהלוואה מסוג זה, החזר הכסף החודשי נעשה אך ורק על הריבית וההצמדה. בסוף תקופת ההלוואה, יש צורך להחזיר את סכום ההלוואה המקורי. 

למי מתאים הלוואת בלון?
חשוב לציין שבהלוואת בלון, ההלוואה תינתן על סמך הוכחה של צפי לקבלת סכום כסף שכן לא תהיה אפשרות אחרת לפרוע את החוב בתום תקופת ההלוואה. אז מתי בעצם ניתן לצפות לסכום כסף עתידי? ובכן, ישנם כמה מקרים מוכרים והם: שחרור של קרן השתלמות, קרן פנסיה, נכס נדל"ן, קופת פיצויים, תיק ניירות ערך ועוד. 

מאמרים:

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...

לקריאה נוספת:

callus