ביטוח תאונות אישיות

בכל שנה נפגעים במדינת ישראל אלפי אנשים בתאונות שונות. ביטוח תאונות אישיות נועד לספק הגנה מושלמת 24 שעות ביממה כל השנה בכל מקום. בין אם זה בעבודה, בטיול, בבית או כל מקום אחר. ביטוח תאונות אישיות מעניק לבעליו הגנה מפני פציעות משמעותיות במהלך תאונה אישית. את הביטוח ניתן להפעיל לרוב במקרים של נכות, אובדן כושר עבודה, כוויות, אשפוז ועוד. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים רוכשים ביטוח זה על מנת לכסות עצמם בשעת הצורך.

 

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

coinsאפיקי השקעה נוספים:
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
subIphone
 
קבלו הצעות לביטוחי תאונות אישיות
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

ביטוח תאונות אישיות


כיום חברות ביטוח שונות ברחבי מדינת ישראל מציעות לקהל לקוחותיהן אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח פרטית. פוליסה זו נועדה לכסות במקרה של נכות או אובדן כושר עבודה במקרה של תאונה פתאומית. פוליסה זו היא פוליסה פרטית ואישית שכל אחד יכול לשלם עליה בהתאם לצרכיו ויכולתיו הכלכליות. הפוליסה היא פוליסה ייחודית לכל מבוטח שמורכבת במיוחד עבורו בהתאם לנתונים שונים כמו, גילו, הכנסתו, מצב משפחתי ועוד.


מהו הכיסוי שניתן על ידי הפוליסה?
הכיוסי של ביטוח תאונות אישיות הינו כיסוי נרחב עד מאוד. הוא כולל כיסוי מפני נזקי גוף שנגרמים בעקבות תאונות שונות בכל שעה ובכל מקום. כמובן שישנם מקרים חריגים שבעבורם הפוליסה אינה מבטחת, הם חייבים להופיע בפוליסה עצמה. המקרים הללו משתנים בין פוליסה לפוליסה ועל כן יש לבחום היטב את הפוליסה לפני החתימה עליה.


פוליסות מיוחדות
תחום זה של פוליסת תאונות אישיות משתנה גם בין קבוצות שונות. ישנם מקרים בהם החוק מחייב רכישת פוליסת ביטוח תאונות אישיות בעבור קבוצה של אנשים. לדוגמא, ביטוח תאונות אישיות לתלמידי בית ספר, לעוסקים בספורט ועוד. כיום רוב האנשים שכלולים בביטוח תאונות אישיות כלל לא מועדים לקיומו של ביטוח זה ועל כן לעיתים מפסידים ומפספסים חלק נרחב מהזכויות המגיעות כחלק מהפוליסה. במקרה של פציעה כתוצאה מפעילות באת מהקבוצות הללו, יכול הנפגע לתבוע ישירות את חברת הביטוח ולדרוש את הפיצויים המגיעים לו על פי חוק ללא צורך להוכיח רשלונות של אחד הצדדים כיוון שבפוליסה זו אין צורך להוכיח רשלנות.


מהי תאונה?
שם הפוליסה הוא ביטוח תאונות אישיות, כפי שניתן להבין מהשם הביטוח ינתן אך ורק בעבור נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונה. בפוליסות עצמן מוגדר באופן ברור מהי תאונה ומה לא. לרוב המושג תאונה מוגדר כאירוע בלתי צפוי מראש, פתאומי אשר חיצוני לנפגע וגרם למבוטח נזק גופני. כפי שניתן להבין מחלה שפורצת אינה נכנסת תחת הגדרות אלו כיוון שאינה חיצונית. כיום יש הרחבות שונות לפוליסות ביטוח תאונות אישיות שבחלקן מופיעים סייגים לכל המקרים השונים.
 

מאמרים:

תביעת חברת ביטוח

תביעת חברת ביטוח

כל החיים אתה משלם לחברות הביטוח: ביטוח סיעודי, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות, ביטוח לרכב, ביטוח למשכנתא ולפעמים המשך...
תביעת חברת ביטוח

תביעת חברת ביטוח

כל החיים אתה משלם לחברות הביטוח: ביטוח סיעודי, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות, ביטוח לרכב, ביטוח למשכנתא ולפעמים המשך...

לקריאה נוספת:

callus