ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון


אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. הלוואת המשכנתא היא הלוואה גדולת ממדים לטווחים ארוכים הכוללת לא מעט מסלולים שונים לבחירה. אנשים שאינם מכירים היטב את כל התנאים והמסלולים הקיימים וודאי לא יצליחו להרכיב את האפשרות האופטימלית בהתבסס על נתוניהם הכלכליים. לכן, רבים כיום נעזרים בשירותו של יועץ משכנתאות פרטי אשר מכיר את כל מסלולי ההלוואה על בוריין לרבות גובה הריביות הטובות ביותר שניתנות על ידי הבנקים השונים. אז אם גם אתם רוצים להצליח לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים בהחזרי הלוואת המשכנתא, חשוב לדעת לבחור נכון יועץ משכנתאות פרטי ומקצועי שיצליח לעשות עבורכם את המירב.
 

למה לשלם ליועץ משכנתאות פרטי שהבנקים מציעים יועצי משכנתאות ללא תשלום?

 
גם הבנקים מעמידים יועצי משכנתאות מקצועיים לטובת הציבור ואף ללא תשלום, אך קיים פער בלתי ניתן לגישור בין יועצי המשכנתאות של הבנקים לבין יועצי משכנתאות פרטיים. היועצים של הבנקים סובלים מניגוד אינטרסים שבא לידי ביטוי בכל שלב בבניית התמהיל הטוב ביותר עבור הלקוח. ככל שהלקוח משלם פחות, כך הבנק, הגוף בו עובדים יועצי הבנקים, מרוויח פחות. לכן הם אינם חושפים בפני הלקוחות את מסלולי המשכנתא האטרקטיביים ביותר וכן אינם נותנים את הריביות הנוחות ביותר בהתאם לתמהיל הנבחר. לעומתם, יועצי משכנתאות פרטיים מייצגים אך ורק את צורכי הלקוח מה שמבטיח לו את המסלול האופטימלי שהוא יכול לקבל. 
 

בניית תוכנית כלכלית שתבטיח שתעמדו בהחזרים החודשיים

 
אך מעבר לבחירת מסלולים נכונים והורדת ריביות, ליועצי המשכנתאות הפרטיים יש עוד לא מעט יתרונות חשובים שכדאי שתכירו. יועצי המשכנתאות הפרטיים בונים תוכנית כלכלית מדוייקת ומקצועית עם הלקוחות במטרה לוודא כי הם אכן יצליחו לעמוד בכל שנות החזרי המשכנתא ללא בעיה. בתוכנית זו הם מביאים בחשבון את הרצון להתחדש ברכב חדש, להרחיב את המשפחה, סיום שנות הלימודים שעתידים להשפיע באופן ישיר על הכנסות הזוג, קידום צפוי במקומות העבודה ועוד. בעזרת כלל הנתונים הללו יועצי משכנתאות פרטיים יודעים לבנות תמהיל מדוייק ומותאם לתוכנית הכלכלית במטרה להבטיח עמידה בכל שנות ההחזרים ללא מצבים של דוחק כלכלי.
 

כל שנותר לכם לעשות זה להגיע למעמד החתימה וליהנות מהלוואת אופטימלית 

 
יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא חיסכון זמן יקר ובירוקרטיה בנקאית מייגעת. יועץ משכנתאות פרטי מחטט רגליו למען לקוחותיו במטרה לקבל את ההלוואה הטובה ביותר. לשם כך הוא עובר בין כל הבנקים הרלוונטיים ומלקט הצעות תוך ניהול משא ומתן אינטנסיבי. מעבר לכך, כאשר הוא מביא לאישורכם את המסלול הטוב והמומלץ ביותר, הוא עובר את כל הליך קדם מתן ההלוואה עבורכם מלבד מעמד החתימה. כלומר, בעזרת יועץ משכנתאות פרטי לא צריך לבזבז זמן יקר על קבלת הצעות, התמודדות עם מסמכים או עמידה בתורים ארוכים, כל שתידרשו לעשות זה להגיע ולחתום על קבלת ההלוואה.
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus