יש אנשים שנפשם חשה למקומות אקזוטיים וזוהרים בעבורם בחו"ל – ומקיימים זאת בהזדמנות הראשונה כרטיס הטיסה המתאים, מודיעים בעבודה על היעדרות ממושכת (לאו דווקא בסדר הזה), מוודאים כי הויזה או הדרכון עדיין בתוקף, אורזים, מתחסנים, לוקחים רשימת קניות, קוראים מידע אודות המקומות המעניינים באזור היעד ו....הופה, המטוס ממריא. שכחנו משהו? כן – משהו שכמעט ואסור לנסוע בלעדיו – ביטוח נסיעות לחו"ל. מדובר על כרטיס החילוץ שלכם אם יקרה אי משהו שמייצר עוגמת נפש או מצריך תשלום עבור טיפולים רפואיים או כל מקרה ביטוח אחר.
לכמה זמן אתם טסים?
פוליסות סטנדרטיות ל
ביטוח נסיעות תקפות לאורך כחצי שנה, כלומר – אילו השהייה בחו"ל אורכת יותר מחצי שנה, יש לחדש את הביטוח או לעשות מלכתחילה ביטוח נסיעות שנתי או למוצ'ילרים לדוגמה. הפוליסה היא מוצר שמוגבל בזמן – חשוב להיות ערניים באשר לתנאים הללו על מנת להבטיח כיסוי לכל מקרה ביטוח. אין כיסוי ביטוח אם הביטוח לא היה בתוקף בזמן שהמקרה קרה.
הציוד טס למקום אחר?
זה יכול להיות שכיח למדי בכל חברות התעופה; אתם עולים על המטוס הנכון, ואילו המזוודות שלכם לא. אז מה עושים במקרה כזה? פונים לחברת התעופה ומבררים, אולם כדי לתבוע בגין עוגמת נפש או חפצים ש"נעלמו" מהמזוודה, יש להפעיל את הביטוח – ולוודא שעשיתם ביטוח כבודה.
לוודא שהפוליסה נמצאת אצלכם במייל
לאחר אישור ה
פוליסה לביטוח נסיעות, שולחים לכם אותה למייל האישי. הפוליסה אמורה להיות עוד לפני שרכשתם כרטיס טיסה ל
טיסות זולות – למקרה שקניתם כיסוי לביטול טיסה. חשוב מאוד לעבור על כל התנאים ולהיות מודעים בדיוק לתנאים ולסכומים – ניתן לרכוש הרחבות או להגדיל תקרת ביטוח, ולדעת איך לפעול בחו"ל כדי לקבל את הכיסוי המתאים – לתעד ולהשתמש בכמה שיותר הוכחות לקרות האירוע.