איך מלווים כסף שלא באמצעות בנק?


בימניו הלוואה היא מונח שכולם מכירים וכמעט ואין אדם שנזקק לאחת כזו במשך חייו. פעמיים רבות אדם מוצא עצמו מגיע למצב בו הוא זקוק לסכום כסף כלשהוא לצורך רכישת מוצר, לימודים או כל דבר אחר. רבים מהאנשים מעדיפים לא לפנות לבנק בו מנוהל חשבונם ולבקש הגדלת מסגרת אשראי או לשם בקשת הלוואה מהבנק עצמו. כיום יש דרכים נוספים לקבלת הלוואה במהירות ובקלות יחסית.

הלוואות חוץ בנקאיות
אנשים רבים מתקשים לקבל הלוואה מהבנק בו מתנהל החשבון שלהם מסיבות שונות ומגוונות. הסיבה לסירוב הבנק יכולה להיות הלוואה שטרם נפרעה, תנאים מחמירים אותם מציב הבנק כתנאי לקבלת ההלוואה, ריביות גבוהות, דרישות לערבים או לשיעבוד ועוד. כיום עומדות לרשות הציבור חברות פיננסיות רבות המציעות הלוואות אשר נקראות הלוואות חוץ בנקאיות. הלאוואות אלו לרוב ניתנות ביתר קלות אך תנאי הריבית פחות טובים. הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות הלוואות של חברות האשראי, בתי השקעות ועוד.

הלוואה מחברת האשראי
למרות שהרבה חושבים כי חברות האשראי והבנקים הם מוסדות זהים או שעובדים בצורה זהה האמת היא אחרת, אכן, חשבון כרטיס האשראי יורד מחשבון הבנק אך למעשה אין קשר בין כרטיס האשראי לבנק. חברות האשראי הם גופים פיננסים עצמאיים לחלוטין, חוץ בנקאיים. במסגרת פעילותן של חברות האשראי הן גם מציעות ללקוחות הלוואות בתנאים שוני. הלוואות אלו הן הלוואות נוחות ומהירות, כל מה שיש לעשות זה להרים צלצול לחברה להעביר מספר פרטים ולהנות מהלוואה נוחה.

הלוואה מגופים מוסדיים נוספים
כיום גופים מוסדיים נוספים כמו חברות ביטוח, חברות השקעות וכדומה מציעות גם הן הלוואות שונות. חברות אלו נותנות הלוואות בקלות יחסית אך בתמורה לסיכון אותן הן לוקחות הן גובות ריבית גבוהה יותר מאשר הבנקים. היתרון הרב בהלואות אלו הן המירות בה ניתנת ההלוואה.

איתור כספים אבודים
רגע לפני שאתם בוחנים הלוואה בסכומים נמוכים, דעו כי ייתכן וישנם כספים השייכים לכם ושאינכם יודעים על קיומם.

משרד האוצר בשיתוף עם בנק ישראל, יצאו בפרויקט מיוחד העונה לשם הר הכסף של משרד האוצר, ובו מנוע חיפוש המאפשר להזין פרטי זהות ולקבל מידע על מגוון חסכונות פנסיוניים וחשבונות בנקים שייתכן ורשומים על שמנו.

כספים אבודים יכולים לנבוע ממעבר לא נכון בין מוצרים פנסיוניים, כגון מעבר בין מקומות עבודה ופתיחה של חסכונות פנסיוניים חדשים מבלי לאחד ביניהם. חשבונות בנק מורדמים נשמעים כמו שמועה מופרכת, אך לעתים איננו מודעים לחשבון בנק שנפתח עבורנו בשנים עברו. הבנקים מנסים ליצור קשר עם בעלי החשבון, אולם כאשר כל המאמצים עולים בתוהו, הם פשוט מקפיאים את החשבון ומותירים אותו כפי שהוא.

 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות להלוואת אקספרס
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה חוץ בנקאית
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לרכב
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואת סטודנטים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לעסק
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...
articlePic

המידע החשוב ביותר על הלוואה לשכירים

עובדים שכירים לא תמיד יכולים להגדיל את היקף ההכנסות החודשי שלהם על פי מאמץ חד פעמי כדי לעמוד כלכלית בהוצאות מוגברות או מצטברות של מחיה. גם עובדים שכירים אשר יכולים להגדיל את ההיקף של ההכנסות כפי המשך...
articlePic

הלוואות לקניית רכב

ממי ניתן לקבל הלוואה לקניית רכב? אילו בדיקות צריך לבצע לפני שבוחרים הלוואה? וכמה יעלו הריביות? המשך...
articlePic

בעל חשבון מוגבל יכול לקחת הלוואה?

אדם פרטי או חברה יכול להחזיק בחשבון בנק שהוא בסיס לפעולותיו הכלכליות. הגבלת החשבון עלולה לגרום לנזקים רבים – הן מבחינת אמינותו של בעל האשראי והן מבחינת הרמה הכלכלית. זהו מצב שניתן לשינוי – גם באמ המשך...
callus