קרנות הסיוע לעסקים ככלי לפתרונות מימון


בעיתות כלכליות קשות כמו השנים האחרונות במדינת ישראל, זה לא פשוט לקיים עסק. במיוחד מדובר, על עסקים קטנים ופרטיים שנאלצים להוצאות גבוהות ככל שנטל המיסים עולה. כתוצאה, עסקים קטנים רבים נסגרים ואילו יזמים מצד שני, נמנעים מלפתוח עסקים ויוזמות עסקיות חדשות. בשל מצב זה, הוקמו קרנות הסיוע לעסקים.

מהן קרנות הסיוע?
קרנות סיוע, הן קרנות לרוב במימון ממשלתי שתפקידן לסייע בסבסוד של חברות חדשות ובסיוע לחברות אשר מדשדשות כלכלית. הקרנות מעניקות הלוואות לפתיחת חברות קטנות או לכיסוי חובות, ללא תלות בבנקים וערבים. אחוזי הריבית על ההלוואה קטנים, וניתנות הטבות והקלות רבות היות ומטרת הלוואות הקרנות, היא בסיוע לעסקים קטנים ולא להקשות עליהם בהוצאות נוספות.

לא לכל עסק תינתן הלוואה מטעם קרנות הסיוע
למרות שמדובר בעסקים ממשלתיים שתפקידם לעודד את המשק ולסייע לחברות קטנות, לא כל חברה תהיה זכאית לקבל סיוע מקרנות הסיוע לעסקים. לשם קבלת הסיוע, יש לעמוד בקריטריונים מסוימים אשר קובעות הקרנות בהתאם להחלטות משרד התעשייה וכן משרד האוצר. קריטריונים אלו לרוב נוקשים למדי ונועדו לשם עזרה למי שבאמת זקוק לסיוע.

מהן הקריטריונים לקבלת סיוע?
הקריטריונים לקבלת סיוע מטעם קרנות הסיוע מתחשב בכמה פרמטרים כגון:
- מחזור העסקים- קרנות הסיוע נותנות הלוואות רק לעסקים שמחזור הכספים שלהן מגיע ל-100 מיליון ₪ בשנה.
- הצגת עירבונות בשווי של 20% מגודל ההלוואה. הצורך בהצגת עירבונות מעין אלו, חשובה כדי להוכיח את יכולתו של העסק בהחזרת ההלוואה שניתנה לו.
- גיליון נקי מבחינת חובות למס הכנסה וגופים ממשלתיים,וכן אי מעורבות במשפטים או בפלילים. מטרת ההלוואות היא לעודד את צמיחתם של עסקים חיוביים אשר תורמים למשק ופועלים כחוק.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות להלוואת אקספרס
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה חוץ בנקאית
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לרכב
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואת סטודנטים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לעסק
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...
articlePic

המידע החשוב ביותר על הלוואה לשכירים

עובדים שכירים לא תמיד יכולים להגדיל את היקף ההכנסות החודשי שלהם על פי מאמץ חד פעמי כדי לעמוד כלכלית בהוצאות מוגברות או מצטברות של מחיה. גם עובדים שכירים אשר יכולים להגדיל את ההיקף של ההכנסות כפי המשך...
articlePic

הלוואות לקניית רכב

ממי ניתן לקבל הלוואה לקניית רכב? אילו בדיקות צריך לבצע לפני שבוחרים הלוואה? וכמה יעלו הריביות? המשך...
articlePic

בעל חשבון מוגבל יכול לקחת הלוואה?

אדם פרטי או חברה יכול להחזיק בחשבון בנק שהוא בסיס לפעולותיו הכלכליות. הגבלת החשבון עלולה לגרום לנזקים רבים – הן מבחינת אמינותו של בעל האשראי והן מבחינת הרמה הכלכלית. זהו מצב שניתן לשינוי – גם באמ המשך...
callus