הלוואות - מושגים שמוכרחים להכיר


יש סוגים שונים של הלוואות – לכל אחת מהן יתרון והיכן שנמצא יתרונה, חבוי גם חסרונה. למשל, כאשר לוקחים הלוואת בלון שנקראת גם הלוואת "בוליט", לא משלמים על חשבון הקרן שום החזר לאורך כל חיי ההלוואה, אלא שמשלמים את הריביות באופן תקופתי. הלוואת בוליט אחרת היא אפשרות לצרף את הריביות להחזרי הקרן בתשלום אחד בתום התקופה. אלו הלוואות שתתאמנה למי שיודע שיחזיק בסכום הכסף ויותר בתם התקופה. 

הלוואה בקרן שווה
בהלוואת "קרן שווה" התשלום לקרן קבוע לאורך כל תקופת ההלוואה, כאשר התשלום החודשי גבוה יותר והוא יורד כשקרן ההלוואה תפחת בהמשך. תשלום הריבית יפחת ככל שהקרן עצמה תפחת בהמשך וסך התשלום על הריבית יהיה נמוך יותר כפי שמראה לוח שפיצר שהוא השיטה הנפוצה ביותר להחזרת ההלוואות – וגם משכנתאות.

הלוואת "גרייס"
משמעות "גרייס" היא תקופת חסד, שבה הלווה אינו משלם כלל את ההחזר על ההלוואה. זה יתאים למי שמעוניין לקבל סכומים מיידיים של כסף ולהחזיר את אותו הסכום בבת אחת, ותוך תקופה קצרה של התחייבות. 

לוח סילוקין
על פי לוח הסילוקין מחשבים את הצורה לסילוק ההלוואה – בו יפורטו כל התשלומים לאורך כל תקופת ההחזרים. לוח הסילוקין המפורסם ביותר נקרא "לוח שפיצר" ויש גם את "קרן שווה" או את הלוואות ה"בוליט". 

ייפוי כוח נוטריוני
הליך ייפוי הכוח הנוטריוני מתחיל בחתימה אצל עורך הדין, כשהלווים למעשה אינם רשומים כבעלי אותו נכס ממושכן. הבנק המלווה מעוניין בייפוי הכוח הזה על מנת לפעול בשם הלווים לרישום הזכויות שלהם בנכס.
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות להלוואת אקספרס
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה חוץ בנקאית
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לרכב
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואת סטודנטים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות להלוואה לעסק
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

איך אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים

שוק ההלוואות בישראל היום מופרה בעזרת רוב האוכלוסייה בישראל המציאות מקומית הכלכלית ויוקר המחיה מפנים אנשים אשר לא עומדים בעומס ההוצאות לנסות ולקחת הלוואות. המשך...
articlePic

המידע החשוב ביותר על הלוואה לשכירים

עובדים שכירים לא תמיד יכולים להגדיל את היקף ההכנסות החודשי שלהם על פי מאמץ חד פעמי כדי לעמוד כלכלית בהוצאות מוגברות או מצטברות של מחיה. גם עובדים שכירים אשר יכולים להגדיל את ההיקף של ההכנסות כפי המשך...
articlePic

הלוואות לקניית רכב

ממי ניתן לקבל הלוואה לקניית רכב? אילו בדיקות צריך לבצע לפני שבוחרים הלוואה? וכמה יעלו הריביות? המשך...
articlePic

בעל חשבון מוגבל יכול לקחת הלוואה?

אדם פרטי או חברה יכול להחזיק בחשבון בנק שהוא בסיס לפעולותיו הכלכליות. הגבלת החשבון עלולה לגרום לנזקים רבים – הן מבחינת אמינותו של בעל האשראי והן מבחינת הרמה הכלכלית. זהו מצב שניתן לשינוי – גם באמ המשך...
callus