השוואות מוצרי חיסכון וביטוח


בשוק הפיננסי, נוספות בכל שנה עוד ועוד אופציות המיועדות לחסכון והבטחת כספכם. החל מתוכניות חסכון וכלה בקופות גמל, מגוון המוצרים הוא ענק וההבדלים לעיתים מזעריים. אז מהם המוצרים הנפוצים ביותר בשוק הישראלי? מה לבדוק במסגרתם ועוד, בכל אלו יעסוק מאמר זה.

 תוכניות החיסכון- חסכון כסף בסיסי
תוכניות חיסכון הן המוצר הפשוט והבסיסי ביותר שאפשר להציע בתחום מוצרי החיסכון. מדובר, באפיק של חסכון סולידי, לרוב אינו צמוד לבורסה ומתבסס על ריבית שבאמצעותה בסופו של דבר סכום הכסף גדל ומתקבלת תשואה. זהו אולי אפיק השקעה בטוח, אך אם אתם חפצים להגדיל את הסכום שאתם חוסכים, יתכן שתתאכזבו מביצועיהן של תוכניות החיסכון.

 קופות גמל
 קופות גמל שכיום משתמשים בהן לחסכון בעיקר עבור הפנסיה. קופות הגמל מתבססות על תשואות הנוצרות כתוצאה מהשקעה באפיקי בורסה סולידיים במיוחד. מה שחשוב לדעת לגבי קופות הגמל, זה שלעיתים החיסכון שלכם יכול להיפגע אם מדובר בחברה הגובה דמי ניהול גבוהים. לכן, תמיד מומלץ לעשות השוואה בין החברות ולהבין מה דמי הניהול הנלקחים בעבור ניהול קופת הגמל.

קרנות השתלמות
 מדובר בנתיב חסכון והשקעה שלא רבים מכירים וחבל. אחד מן היתרונות של קרנות ההשתלמות טמון בעובדה כי למרות שמדובר בנתיב השקעה פנסיוני, ניתן לפתוח אותו בכל 6 שנים וליהנות מן הכסף אשר נצבר בקופה. זאת ללא תשלום מס על רווחי מס הון שנצברים בקופה זו. בנוסף, לרוב תשלום דמי הניהול במסגרת נתיב חסכון זה הוא מופחת ביחס לשאר נתיבי החיסכון הפנסיוניים. אך גם פה, יש לבצע השוואה בין המוצרים השונים בתחום זה שכל חברה מציעה.

 מה לסיכום חשוב לבדוק?
אז מה לסיכום חשוב לבדוק? ראשית כל, עדיף תמיד לבצע תוכנית חסכון או במסגרת הבנק שלכם, או בחברות ביטוח או השקעות שהיא מוכרת וגדולה, ושהדוחות הכספיים שלה חיוביים. כמו כן, חשוב לבצע גם סקר שוק לגבי המחירים.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות למסחר במט"ח
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לניהול תיקי השקעות
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למסחר עצמאי
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפיקדון
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לתוכניות חיסכון
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לחוזים עתידיים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

חשיבות ייעוץ ארגוני לעסקים וחברות

לכל ארגון - בין אם מדובר בארגון קטן ביותר ובין אם מדובר בארגון עצום המונה אלפי חברים ועובדים, יש תכונות דומות. הארגון, מהווה למעשה מערכת המשך...
articlePic

מדריך לשימוש נכון בקופה רושמת

אם בעבר קופה רושמת הייתה עבור קבלת תשלום מלקוחות, כיום היא הפכה לקופה שיכולה לתת פיקוח על הסחורה, ניפוק של מידע ודוחות ועוד ועל כן הפכה לפופולארית ונחוצה לבעלי עסקים. אז מהי בדיוק קופה רושמת, מהם המשך...
articlePic

מציאת מקור מימון לסטארט אפ חדש

בעולם הזימות, חשוב מאוד להבין כיצד להיכנס לעסקה בצורה נכונה בגיוס ההון ומציאת מקור מימון מהימן, מהן האפשרויות אשר עומדות בפני היזמים והסטארט- אפים בתחילת דרכם, וכיצד להתנהל מול המשקיעים בצורה נכו המשך...
callus