כיצד לבחור נכס להשקעה?


בחירת נכס להשקעה היא עניין לא פשוט. אתם רוצים להניב ממנו את כל הרווח האפשרי, אולם קחו בחשבון שאתם אולי מתחרים עם כרישים שמעוניינים באותה מטרה. מסיבה זו, אולי כדאי לשקול התערבות של איש מקצוע.
 
בחירתו של נכס נדל"ן אינה קלה – תמיד ישנן מספר אפשרויות או אחת שאותה אתם שוקלים. תמיד יש עוד דברים מתחת לפני השטח, הרי אם הדירה כל כך מעניינת – למה אחר לא "חטף" אותה לפניכם? האם הדירה עומדת זמן רב למכירה? האם בדקתם מה אומרת הניירת של הטאבו? סביר להניח כי בעתיד הקרוב תייצרו זמן שהוא בעצמו השקעה לא קטנה כדי להגיע ולמצוא את הנכס הנכון בעבורכם.

גודל הדירה
רצוי שהדירה תהיה פונקציונאלית ותשמש בהתאם לרמת ההשקעה שאותה תכוונו לדירה. אילו תעדיפו דירה גדולה יותר, שימו לב לא רק לכמות החדרים בה, אלא איך היא בנויה; היכן ממוקם חדר המגורים לעומת חדר ההורים והילדים. כמה חדרי שירותים וכמה אמבטיות או מקלחות לכל חדר? האם זה נכס להשקעה שבו העסק מתפקד? האם העסק אמור להתפתח בקרוב – ומה המבנה הפיזי שיתאים לחלק את המחלקות.

נכס עורפי או חזיתי?
אתם רוצים שהנכס יפנה לחזית או לצד האחורי? לכל בחירה ישנה משמעות. אתם מורגלים בחיים תוססים ורוצים להיות קרובים לכל ההתרחשויות בחוץ, או להשאר במיקום מרכזי, דירה עורפית שנהנית גם מן הצד השקט? קחו בחשבון גם את כיוון השמש וכמובן – גם את כיווני הרוח. 

קומת מגורים
אמנם כיום ישנם גורדי שחקים עבור מקומות עבודה וגם עבור בנייני מגורים, אולם יש לקחת בחשבון את נושא הקומה. האם אתם עוסקים בתחום חשוב שבו אתם מוקפצים בכל שעה וחשוב לכן להיות זמינים? האם אתם סובלים מפחד גבהים? האם קומת קרקע תתאים לכם אם יש לכם כלב או לחליפין – האם לקחתם בחשבון שיפוצים וסורגים? יש לתכנן כל זאת מראש עם איש מקצוע.
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות למסחר במט"ח
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לניהול תיקי השקעות
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למסחר עצמאי
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפיקדון
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לתוכניות חיסכון
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לחוזים עתידיים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

חשיבות ייעוץ ארגוני לעסקים וחברות

לכל ארגון - בין אם מדובר בארגון קטן ביותר ובין אם מדובר בארגון עצום המונה אלפי חברים ועובדים, יש תכונות דומות. הארגון, מהווה למעשה מערכת המשך...
articlePic

מדריך לשימוש נכון בקופה רושמת

אם בעבר קופה רושמת הייתה עבור קבלת תשלום מלקוחות, כיום היא הפכה לקופה שיכולה לתת פיקוח על הסחורה, ניפוק של מידע ודוחות ועוד ועל כן הפכה לפופולארית ונחוצה לבעלי עסקים. אז מהי בדיוק קופה רושמת, מהם המשך...
articlePic

מציאת מקור מימון לסטארט אפ חדש

בעולם הזימות, חשוב מאוד להבין כיצד להיכנס לעסקה בצורה נכונה בגיוס ההון ומציאת מקור מימון מהימן, מהן האפשרויות אשר עומדות בפני היזמים והסטארט- אפים בתחילת דרכם, וכיצד להתנהל מול המשקיעים בצורה נכו המשך...
callus