להשקיע כסף ולהרוויח: 4 אפיקי השקעה מומ


כל שנה מביאה איתה טרנדים חדשים שאנחנו צריכים לעקוב אחריהם, כמעט בכל תחום בחיים שלנו. גם בתחום הפיננסי, ובפרט בתחום ההשקעות, לכל תקופה יש את הכוכבים שלה. עולם ההשקעות הוא עולם שמשתנה כל הזמן לפי רוח התקופה וגם בשנת 2019 יהיו שינויים וחידושים רבים בתחום הזה. 
 
אז במה כדאי להשקיע כסף ולהרוויח ומהם התחומים הפחות מוכרים של עולם האפשרויות הזה? אלו הם 4 אפיקי השקעה מומלצים שכדאי להכיר בשנת 2019 שבאה עלינו לטובה. 
 

פרויקטים בנדל"ן

 
גם השנה, כמו בשנים קודמות, השקעות בנדל"ן מספקות אפיק השקעה טוב להשקיע כסף ולהרוויח סכומים יפים באופן קבוע – בין אם זה על ידי רכישה והשכרה של נכסים או השתתפות במיזמי נדל"ן מתקדמים יותר שיניבו רווח גבוה בעתיד. 
 
השקעות בנדל"ן הוא שם קוד לאינספור אפשרויות, בין היתר השקעות בנדל"ן בחו"ל. ההשקעות בשנים האחרונות היו בעיקר במדינות מזרח אירופה ובארצות הברית. בשנים האחרונות גם גרמניה הפכה להיות יעד טוב למשקיעים ואליה מצטרפות מדינות מתפתחות כמו פולין ורומניה. 
 
חברות רבות מציעות אפשרויות השקעה בנדל"ן בארצות הברית, שמספקת שוק גדול ומגוון שבו כל משקיע יוכל למצוא נכס שמתאים לתקציב שלו, כך ניתן להשקיע כסף ולהרוויח גם כשאין לך סכומי עתק גבוהים מאד.
 

נדל"ן עסקי של "העולם החדש"

 
או במילים אחרות, מתחמים עסקיים כמו We Work שמספקים היום למשקיעים בכל רחבי העולם אפיק חכם שמחובר ישירות למה שקורה היום בשוק העבודה. בשנים האחרונות המגמה של חברות רבות היא לעבוד בתוך מתחמי עבודה משותפים, מה שמאפשר למשקיעים להצטרף למיזמים ולהשקיע בנדל"ן מסחרי ועסקי שמיועד למטרה זו. 
 
המגמה הזו של עבודה במתחמים משותפים הולכת ומתחזקת עם השנים, זאת מתוך הצורך של חברות קטנות לספק תנאי עבודה מאד נוחים ומפנקים לעובדים ועם זאת, לקצץ בהוצאות. 
 

פיתוח התשתיות הירוקות

 
התחום של איכות הסביבה ואקולוגיה הוא תחום שמלווה אותנו כבר שנים, אבל בשנת 2019 המודעות תמשיך להתגבר והצורך למצוא פתרונות אקולוגיים לתשתיות בכל תחומי החיים, מתחבורה ועד בנייה, ממשיך להיות דחוף. 
 
ניתן להשקיע כסף ולהרוויח מפרויקטים בתחום התשתיות, בעיקר בתחומים כמו חסכון באנרגיה, פרויקטים סולריים, מחזור וכדומה. מיזמים בתחומים אלו מושכים אליהם משקיעים שמזהים את הצורך במציאת פתרונות חכמים יותר ושיפור תנאי המחייה שלנו, גם באזורים מתפתחים ומפותחים. 
 

סטארטאפים וחברות טכנולוגיה

 
את כל הדברים שציינו כאן בנושא התשתיות הירוקות, לצד פתרונות בעוד מגוון רחב של תחומים – מרפואה ועד לטכנולוגיה, מייצרים והוגים אנשים צעירים. דור הסטארט-אפ הוא כבר מזמן לא רק בגדר מקרים בודדים אלא תנועה שממשיכה להתחזק של יזמים עם רעיונות מבריקים שמחפשים משקיעים. 
 
במקרה של השקעה בסטארט אפ יש יחסית סף סיכון גבוה ולכן צריך לבדוק, לחקור, לזהות פוטנציאל ולקבל חוות דעת מקצועיות לפני שמשקיעים כספים בחברה מסוימת. 
כל אפיקי ההשקעה האלו מאפשרים גם למי שאין ברשותו סכום גדול מאד, לקחת חלק ולהשקיע כסף – ואפילו להרוויח. 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות למסחר במט"ח
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לניהול תיקי השקעות
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למסחר עצמאי
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפיקדון
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לתוכניות חיסכון
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לחוזים עתידיים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

חשיבות ייעוץ ארגוני לעסקים וחברות

לכל ארגון - בין אם מדובר בארגון קטן ביותר ובין אם מדובר בארגון עצום המונה אלפי חברים ועובדים, יש תכונות דומות. הארגון, מהווה למעשה מערכת המשך...
articlePic

מדריך לשימוש נכון בקופה רושמת

אם בעבר קופה רושמת הייתה עבור קבלת תשלום מלקוחות, כיום היא הפכה לקופה שיכולה לתת פיקוח על הסחורה, ניפוק של מידע ודוחות ועוד ועל כן הפכה לפופולארית ונחוצה לבעלי עסקים. אז מהי בדיוק קופה רושמת, מהם המשך...
articlePic

מציאת מקור מימון לסטארט אפ חדש

בעולם הזימות, חשוב מאוד להבין כיצד להיכנס לעסקה בצורה נכונה בגיוס ההון ומציאת מקור מימון מהימן, מהן האפשרויות אשר עומדות בפני היזמים והסטארט- אפים בתחילת דרכם, וכיצד להתנהל מול המשקיעים בצורה נכו המשך...
callus