טיפים ללקיחה או מחזור משכנתא


פניה אל הבנקים במטרה לקבל הצעת מחיר למשכנתא מחייבת למידה מוקדמת של העניין. אילו סוגי משכנתא אפשריים, מה המשתנים שיכולים להשפיע על המחיר, ומה הביטחונות שהבנק ידרוש עבור אותו סכום כסף רב שמועבר לטובת מוכר הנכס בשמכם. חשוב מאוד להתמצא בכל מה שקשור לריביות ולמדד – שכן אלו כלים שניתן להיעזר בהם כדי לחסל את משכנתא במוקדם, וגם כדי לבחור את המשכנתא המתאימה. לדוגמה – בשנים שבין 2008 ל- 2010 הריבית ירדה. בתקופה שכזו, אפשר לנצל את האפשרות לעשות "משכנתא הפוכה", כלומר כזו שתקזז את התשלומים ואת הסכום הכולל להחזר.

חיסכון של מאות ואלפי שקלים בהחזר חודשי
ההחזרים החודשיים נקבעים לפי כמות פריסת התשלומים לבנק – תקופה זו נמשכת על פי רוב כ – 20-30 שנים בממוצע. מיחזור מפוכח של המשכנתא – כלומר העמדת משכנתא נגדית שתכסה את חוב ההלוואה ותותיר הלוואה אחרת עם תנאים כדאיים יותר, תחסוך בהחזרים החודשיים בין מאות לאלפי שקלים בחודש.

להתייחס לתמהיל המשכנתא
כשמחלקים את ההלוואה לסכומים, למסלולי משכנתא ולתקופות, אפשר לשנות את תנאי המשכנתא. לא משום שהתוכנית ברת שינוי לכשעצמה, אלא אפשר לבנות משכנתא חדשה עם תמהיל מתאים יותר. כמובן שאין לחתום על המשכנתא ההפוכה לפני בדיקת היכולות הפיננסיות החודשיות שקשורות לתקציב המשפחתי.

לבחור את המשכנתא שלכם!
ראשית, יועץ השקעות הוא בעל ראיה רחבה יותר והוא בעל מידע עדכני באשר ליכולות התמרון, לכן רצוי לשריין סכום כסף ולהתייעץ עמו. כאשר בוחרים את תמהיל ההלוואה, יש לקחת בחשבון גם את ההכנסות העתידיות. במידה ועשוי לחול שינוי לטובתכם בעוד מספר שנים, ניתן לכוון את המשכנתא עם ריבית משתנה בהתאם לתקופה שאז יכנסו הכספים לחשבונכם, ולקחת מסלול פריים שיאפשר סילוק חלקי להלוואה בכל הזדמנות.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus