משכנתא – הלוואה מיוחדת


משכנתא היא ההלוואה שעשויה להגשים חלום למי שמעוניין לרכוש דירה ואין ברשותו את כל סכום הכסף הנדרש כדי לשלם על הדירה. מדובר על הלוואה בעלת סכום כסף גדול מאוד, ומשום כך היא נפרשת על פני עשרות שנים לרוב. למרות שמדובר על פריסת תשלומים גדולה ביותר, עדיין הרבית זולה יותר מהלוואות אחרות במשק, אולם ישנו שוני בין הנתונים במסלולי משכנתא שונים אשר עשויים לשנות את הסכום הסופי של ההלוואה באלפי וגם בעשרות אלפי שקלים. ההלוואה תינתן בתמורה לשעבוד הנכס לטובת המלווה -  וזה ירשם בטאבו עד לתשלום מלא של ההלוואה.

היתרונות המיוחדים שבמשכנתא
באופן בסיסי, שימוש המשכנתא הוא לרכישת נכס העולה סכומי כסף גדלים כמו למשל דירה. היות שכך, צעירים ישתמשו לרוב בזכות למשכנתא ברגע שבו הם מחליטים לבנות את ביתם או לפחות להתחיל לצבור נכסים או בטחונות משלהם. המשכנתא הופכת את צעד הרכישה לאפשרי ולמוחשי, מרעיון למציאות הניתנת לתרגום כלכלי. מי שבבעלותו דירה או נכס יקר ערך – אלו נחשבים לו לבטוחות על ידי הבנק או מוסדות פיננסיים שונים.

חסרונות מיוחדים למשכנתא
מי שאינו עומד בתשלומים החודשיים בקבועים שחושבו והוסכמו מראש למשכנתא, עלול למצוא דרישה לפינוי הדירה על ידי ההוצאה לפועל והחלת הליכי עיקול דירה. במקרה כזה, ניתן להגיע להסדר פיננסי מול הבנק או להפעיל את הערבים למשל (כיום אין דרישה רבה כבעבר לערבות על משכנתא).

מה זה משכנתא הפוכה?
ישנה משכנתא המיוחדת גם לגילאים המבוגרים יותר, אשר מעוניינים לממש את זכותם למשכן את הנכס שבבעלותם, כדי לקבל משכנתא בסכומים גבוהים. המשמעות היא שגם כאן הנכס משועבד למלווה באופן כזה שיש להחזיר לו החזרים חודשיים באופן קבוע ושוטף ללא הפסקה עד לסיום ההלוואה.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus