משכנתאות- כל היתרונות בהלוואות גדולות


משכנתא היא הלוואה בקנה מידה של מאות אלפי שקלים ולעתים אם למעלה ממיליון שקלים. בתחילת הדרך לתשלום המשכנתא אמנם ישנן חרדות כל עוד מדובר בהתחייבות לטווח הזמן הארוך ששום דבר לא ידוע או בטוח בו, אולם את הכול ניתן להסדיר על ידי תמהיל משכנתא מתאים או תוכנית למחזור משכנתא שתחלץ אתכם מההלוואה הארכאית הקודמת. תשלום המשכנתא ישפיע בעתיד על רכישות גדולות נוספות, כמו למשל רכישת רכב, לימודים אקדמיים ועוד הוצאות צפויות או בלתי צפויות כמו למשל טיפולי שיניים אינטנסיביים. חשוב לקחת בחשבון כי זהו תשלום חודשי שעדיין לא אמור לחנוק את העו"ש.

הלוואה גדולה – יתרונות אפשריים
ניתן להצמיד אל אותה ההלוואה הגדולה בנוסף גם את ההוצאות לשיפוץ הדירה או כל הוצאה גדולה נוספת, אלו יזכו לאותם התנאים של המשכנתא, ובראיה לטווח הארוך, ההוצאה הזו תחולק לתשלומים רבים שיהיו פחות מורגשים ואילו הם יזכו לביטוח משכנתא. רצוי למצוא את הסוג המתאים ביותר של המשכנתא עם התמהיל המתאים.

אפשרות להלוואת בלון
לא לכל אחד או אחת ישנה היכולת להחזיר את הסכומים הגדולים הללו כעת, למרות שזקוקים לכסף לרכישת הדירה לאלתר. במקרים שכאלו, ניתן לבקש הלוואת בלון, זו הלוואה שלא משלמים את הקרן בה אלא את הריבית לתקופה של שנים ארוכות, ורק לאחר שהתקופה הזו חולפת (למשל 10 שנים), משלמים את יתרת הקרן.

הלוואה על חשבון שעבוד נכס אחר
ניתן לקבל הלוואה שכזו על חשבון שעבוד הנכס הנקנה או נכס אחר כל עוד בעלי הנכס האחר חתמו כלווים ראשיים ואילו בעל הדירה החדשה עליה הוא מקבל הלוואה, ירשם כלווה משני. חשוב שאותו לווה יעמוד בתשלומי המשכנתא על מנת שזה יצא לפועל.


 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus