איך להוריד את הריבית על המשכנתא?


ניתן לומר, כי לפחות באופן שטחי הריבית על המשכנתא היא הגורם מספר אחת להתניידות מחברת הלוואות משכנתא אחת לשניה כדי לקבל תנאים טובים יותר במשכנתא מלכתחילה או תוך כדי תקופת ההתחייבות למשכנתא. זוגות רבים או כל מי שמעוניין לרכוש דירה מתרוצץ מחברת הלוואות כזו או אחרת כמו גם מחברת ביטוח משכנתא כזו או אחרת, זאת כדי לקבל את ההלוואה המשתלמת ביותר לאורך תקופה ארוכה כל כך שאין לדעת מה באמת יחול בה בהמשך וכמה היכולת הכלכלית להחזיר החזרי משכנתא תשתכלל.

אילו קריטריונים הבנק יבדוק לפני מתן משכנתא?
הבנק יטה באופן פרדוקסלי אולם מובן – להיטיב את התנאים דווקא למי שיש לו יותר אמצעים להחזיר את המשכנתא ולהיפך. הבנק יוודא שיש הכנסה קבועה ויציבה ולעתים קרובות גם ידרוש ערבים. הבנק ידרוש לרוב ביטוח משכנתא ויציע את האופציה הטובה לביטוח משכנתא אצלו עבור נוטלי ההלוואה.

אילו קריטריונים לבדוק לפני שלוקחים משכנתא?
היות וכל תנודה מטה של 0.1% בריבית המשכנתא עשויה להיות קריטית, חשוב לבדוק את הגורם שיעניק את המינוף הכלכלי לרכישת הדירה, את תמהיל ההלוואה. אילו מרכיבים יש בריבית שלו ואילו סוגי ריביות קיימים? האם זו הלוואה שיכולה לשרת אתכם גם בתקופה שבה תרצו לשפץ את הבית או לעשות אירוע גדול לבר מצווה? חשוב להראות שישנם בטחונות רבים בצד שיכולים לכסות במקרה הצורך את ההלוואה, כמו למשל ביטוח משכנתא טוב או חיסכון וגם נכס אחר מקביל.  

התמקחות על הריבית
כאשר ניתן להתמקח גם בגופים ציבוריים על המחיר שמשלמים כדי להפוך את המינוס לסביר, גם כאן – ההתמקחות על הריבית הפכה להיות לחלק בלתי נפרד אצל הלקוחות שיודעים את כוחם וכי בשוק ישנם מתחרים רבים למוצר פיננסי זה.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus