ביטוח משכנתא בשוק החופשי


כל זוג צעיר בבואו לקחת משכנתא, נתקל במצב הזה- ראיתם בית שממש מוצא חן בעיניכם, או דירה ואתם כבר מתים לקנות את הנכס. מה שמפריד ביניכם לבין הנכס הוא כמה מאות אלפי שקלים ואתם פונים אל הבנק לקחת משכנתא ולהשלים את התשלום. רק שאז אתם נתקלים בדרישת הבנק לביטוח משכנתא ומסתבכים אפילו עוד יותר עם כל מה שההלוואה הענקית הזו דורשת מכם.

אז מהו למעשה ביטוח משכנתא?
ביטוח משכנתא  הוא למעשה דרכו של הבנק להבטיח כי מלוא ההלוואה הענקית שנתן לכם, תוחזר אליו במלואה כולל הפרשי ההצמדה והריבית. העובדה הפשוטה היא שמשכנתא היא הלוואה לזמן ממושך מאוד אשר יכול לקרות בו לא מעט: אדם יחלה, יפצע, יירד מנכסיו או יפוטר ועוד צרות... בעזרת ביטוח המשכנתא, מבטיח לעצמו הבנק כי לא משנה מה יקרה הוא יהיה מכוסה ממצב של מוות ועד מצב של נזק כלשהו לנכס שיצריך הוצאות שיפריעו ללווים לשלם את פירעון משכנתא בזמן.

בעבר- רק הבנקים סיפקו ביטוח למשכנתא
 עד לפני כמה שנים, הארגון היחיד שהיה מוסמך להציע ביטוח משכנתא היה למעשה הבנק שלכם. הבנקים אומנם הציעו ביטוחים שונים והייתה תחרות מסויימת, אך עדיין היה מדובר בביטוחים דרקוניים למדי עם שיעור עמלה גבוה למדי לבנקים כך שבאופן כללי הביטוח היה מיטיב בעיקר עם הבנק ולא עם הלווים.

היום- שוק פתוח
 בעקבות תלונות של לווי משכנתא והשוואה למה שיש לחברות הביטוח להציע בהקשר הזה, הגיעו בכנסת להחלטה כי יש לפתוח את שוק ביטוח המשכנתא לשוק החופשי בכדי להציע ללווים את התנאים הטובים ביותר שניתן.  גם בהקשר של ביטוח חיים  וגם בהקשר של ביטוח דירה או ביטוח מבנה. לכן, ניתן למצוא גם מגוון ביטוחי משכנתא במחירים אטרקטיביים במיוחד בחברות הביטוח השונות.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus