השוואת מחירי ביטוח משכנתא


שוק הביטוח בישראל הוא נרחב מאוד ותחרותי מאוד, כמעט בכל תחומי הביטוח. אחד מן התחומים אשר בגינם יש לא מעט תחרות והרבה הצעות מפתות הוא תחום ביטוח משכנתא.  מדובר בביטוח אשר כל בנק מבקש בעת לקיחת משכנתא ובעצם נחשב חובה שיש גם לקחת אותה בחשבון בעת לקיחת משכנתא. למרות שמדובר בנושא סבוך למדי, ניתן גם בו, כמו בכל תחומי הביטוח לבצע השוואת מחירים ולא לשלם יותר בשל חשש להיכנס לעובי הקורה בנושא זה.

 מהו ביטוח משכנתא בכלל?
 ביטוח משכנתא הוא למעשה תנאי שהבנק דורש אותו בעת לקיחת הלוואה גדולה או משכנתא. באמצעות ביטוח זה, מבטיח הבנק לעצמו כי לא משנה מה יקרה ללווה הכסף אם מבחינה פיננסית ואם מבחינה בריאותית, מלוא הסכום יוחזר אליו. למעשה הבנקים חייבים בביטוח כזה שכן לקיחת משכנתא כרוכה למעשה בהלוואה מן הבנק של סכומי כסף אסטרונומיים לעיתים, שהבנק חייב להבטיח את החזרתם לשם שרידותו האוטונומית.

 במה ביטוח משכנתא תלוי?
 ביטוח משכנתא בוחן שני פרמטרים עיקריים-  ביטוח חיים אשר מוודה את מצבו הבריאותי של הלווה ומצד שני יש צורך לשם ביטוח המשכנתא גם בביטוח מבנה.  ביטוח החיים נקבע למעשה לפי גילו של לווה המשכנתא, מצבו הבריאותי, נטיות גנטיות למחלות, מחלות עבר או פציעות שהיו למבוטח ועוד. מדובר באספקט נרחב מאוד המכיל לא מעט פרטים שיש לבדוק אותם. מצד שני, ביטוח מבנה למעשה נקבע לפי שווי הנכס ונועד להבטיח כי גם במקרה שלא תושלם בניית הנכס, הבנק עדיין יקבל את מלוא שווי הנכס.

 היום-ההשוואה פשוטה מאי פעם
אם בעבר נושא השוואת ביטוח המשכנתאות היה דבר מסובך שהצריך ריצות, טלפונים ובירורים אין קץ, הרי שהיום האינטרנט מציע מאוד אתרי השוואה שעושים בשבילכם את הטלפונים ועבודת ההשוואה ומציגים על פי פרמטרים נבחרים הצעות מחיר שונות לביטוח משכנתא.

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus