משכנתא במימון גבוה


כאשר מחירי הדירות מאמירים אין מנוס אלא מלקחת הלוואה או בשפת העם  משכנתא בסכום גבוה שיעזור להשלים את ה סכומים האסטרונומיים ולרכוש דירה. היות ומדובר בהלוואה יוצאת דופן אשר דורשת מימון גבוה מן הבנק, היא עלולה לעלות ביוקר גם לכם. לכן, הנה כמה טיפים חשובים בנושא.

משכנתא במימון גבוה בהכרח תצריך החזרים גדולים יותר
כגודל ההלוואה כך גודל החזר. ככל שההלוואה שתיקחו תהיה גדולה יותר, כך תצטרכו בכל חודש להחזיר הרבה יותר עם מחשבים גם את הריבית בכל הנושא. בשל כך, רצוי לבחון היטב את המשכורות והחסכונות של שני בני הזוג בטרם החלטה כזו. אם המשכורת החודשית שלכם נעה בסביבות 5000-6000 ₪, יש סבירות גבוהה למדי שתשלומי החזר של משכנתא בסך של 4000 עד 5000 ₪ יגרמו לכם שלא לגמור את החודש בהצלחה מרובה וימוטטו אתכם כלכלית ולכן, אם אתם לוקחים משכנתא ענקית, היערכו בהתאם נפשית וכלכלית.

רכשו ביטוח משכנתא מבעוד מועד
עוד דבר שחשוב לדעת הוא שאף בנק לא יסכים לתת לכם משכנתא ללא ביטוח משכנתא בתוקף. ביטוח המשכנתא מורכב מביטוח חיים וביטוח מבנה ולמעשה מהווה כיסוי לבנק על ההלוואה הגדולה שזה נתן. רק ביטוח משכנתא תקף יהווה מבחינת הבנק תנאי ראשון בכדי לתת לכם לקחת משכנתא. בנוסף, יתכן כי תזקקו לאישורים נוספים מטעם חברת הביטוח של הבנקים על ההלוואה הגדולה שאלו הולכים לתת לכם, דבר שעשוי לעיתים לקחת זמן. לכן, מומלץ גם לא להתחייב לתת כספים מוקדם מדי, זאת על מנת להבטיח כי מלוא הסכום יהיה לכם ביד במועד התשלום.

למי מתאים לקחת משכנתא במימון גבוה
משכנתא במימון גבוה דורשת לא מעט הקרבות כספיות ונכסיות. למי שמשקיע, הרי שהוא יאלץ להיפרד מנכסיו בעבור השקעה כה גדולה. כאשר מדובר בזוגות צעירים, הרי שהבנק סומך על אורח חייהם הארוך בכדי להחזיר את ההלוואה ובכל אופן, תמיד מומלץ לבצע השוואה בין ההצעות השונות.

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus