מהם הקריטריונים לקבלת משכנתא?


כיום, כאשר אנו נמצאים בשיאה של בועת הנדל"ן, הצעד הכי חשוב עבור זוגות נשואים רבים, אשר רוצים גם להקים משפחה, הוא להגיע למעמד רכישת דירה משל עצמם. לשם כך, רבים מהם נאלצים לקחת משכנתא למימון קניית הנכס.

מהי משכנתא
משכנתא היא בעצם הלוואה על חלק מסכום הנכס, המיועדת אך ורק לרכישת הנכס. כאשר זוג מעוניין לרכוש דירה, הוא צריך להצהיר על כך בבנק. הבנק מצדו, דורש התחייבות מצד הזוג שיחזיר את הסכום בתקופה של כמה שנים, ומתן ההלוואה על חלק גדול מהסכום נתונה לשיקולו. החזר המשכנתא נע בין תקופה של שנים בודדות ויכול להגיע לשלושה עשורים של התחייבות, אשן בהן ההחזר יהיה אלפי שקלים בחודש. מה שנדרש מהזוג, הוא להוכיח הכנסה קבועה ויציבה משך תקופה בעבר ובעתיד.

מה צריך לבדוק לפני לקיחת משכנתא?   
משרד השיכון מציע הטבה של קבלת משכנתא בתנאים נוחים. ישנה רשימת קריטריונים שנקבעה על ידי המשרד וזוגות שיעמדו בהם יוכלו ליהנות מתנאים מצוינים, על כן שווה לכם לבדוק את הנושא. בנוסף, יש לבחון היטב את התנאים השונים והאפשרויות השונות כדי למצוא את האפשרות הטובה ביותר. בדיקה טובה כוללת איסוף של מירב הנתונים, זאת על ידי התייעצות עם מספר יועצי השקעות בדרג מומחה, מספר בנקים (לא רצוי להסתפק בהצעה של בנק אחד).

קיבלתם החלטה, מה עכשיו? 
משנתקבלה החלטה על המשכנתא שהכי מתאימה לכם, יש לחתום על מסמך התחייבות. יש לציין כי על אף ההתחייבות הארוכה וההשקעה הכספית הגדולה, תחושת הביטחון שמושגת בעת רכישת דירה משלכם הינה צעד חשוב בחיים המשותפים, בהקמת משפחה ולקידום איכות החיים.


 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus