מחזור משכנתא – איך? למה? וכמה?


נושא רכישת נכס פרטי כמו דירה למשל הוא אחד הנושאים היותר חמים שקיימים בכותרות, החל מהניצוץ שהצית את המחאה החברתית – אשר השפיעה בכך שנראתה ירידה דראסטית בקרב רוכשי הדירות מאז חודשי המחאה, דרך יזמי נדל"ן וצעירים שהבינו שאין להם ברירה אלא לנסות למצוא פתרונות מניבים אשר יביאו את התשואה לאורך טווח הזמן הארוך, או לפחות יסייעו להקל את העול של תשלום המשכנתא. כידוע, אי עמידה בתנאים הכפופים לבנק עלולה לעלות בעיקול הנכס ובמימושו על ידי הבנק, במיוחד למי שלא עשה ביטוח משכנתא – וכאן נכנסת לתמונה משכנתא ממוחזרת.

משכנתא – זה לא טאבו!
היום אפשר להחליף את משכנתא, ומה שנראה בזמנו נישואין לטווח זמן ארוך עם אותה הלוואה לרכישת דירה כיום ניתן להפרה שתעניק יתרון כלכלי ללווים. ישנם שני מניעים עיקריים שמביאים להחליף משכנתא – הראשון הוא צמצום נטל ההחזרים החודשי והשנתי, ואילו השני הוא צמצום הסכום הסופי שאותו משלמים למלווה, על ידי צמצום כספי הרבית – כשהרבית פרוסה על סכום קטן יותר.

מה זה מיחזור משכנתא?
המשכנתא הממוחזרת היא למעשה משכנתא חדשה לגמרי שלוקחים מאותו מקור או ממקור אחר על הסכום הנותר. המטרה היא לסלק את מה שנשאר מהמשכנתא הקודמת, ולהעמיד אחת בתנאים טובים יותר מבחינת ריבית, עמלות, וקיצור זמן ההחזרים לבנק – וזאת לאחר קיזוז קנסות ותשלומים נוספים ולכן חשוב לערוך לכל הצעה חישוב כדאיות.

מה מחשבים במחזור המשכנתא?
לוקחים את יתרת ההלוואה לסילוק – כלומר גם את הקרן וגם את הריבית עליה וללא ההחזר על ביטוח משכנתא של הריבית ה"ישנה". לוקחים את ההצעה עם הריבית החדשה למשכנתא, וכמובן את הקנסות ליציאה ממסלול ההלוואה וכן תפיחת תיק וביול למשכנתא החדשה, ומחשבים את הכול. ישנו גם מחשב מיוחד כדי לחשב את הסכום החדש לתשלום.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus