מסלולים נבחרים בהלוואת משכנתא


בחירת מסלול המשכנתא מבין המסלולים הרבים היא צעד לא קל שעל רוכשי דירות ונכסים לעשות. משכנתא – משמעה לקיחת הלוואה בעלת ערך כלכלי גבוה של מאות אלפי שקלים ולעתים גם מיליונים, כדי לרכוש נכס. מסלול המשכנתא יבחר באופן שיקצר במידה האפשרית את זמן ההחזרים, ויפחית מערך ההחזר ככל שניתן. בנוסף, החזרי המשכנתא יהיו כאלו שהלווים יהיו יכולים לעמוד בתנאיהם, לפיכך, שירותי יועץ מקצועי להלוואות משכנתא נחשבים להליך נחוץ והכרחי להצלחת העסקה הזו.

משכנתא הנושאת ריבית קבועה
בזמן שבו ריבית בנק ישראל יורדת, רצוי לקחת הלוואה עם ריבית קבועה. בתנאי שבו הריבית של בנק ישראל יורדת, ממילא בעלי משכנתא קודמת יכולים להחליף את הקיימת בתנאי ריבית נמוכה יותר, כלומר – מחיר נמוך יותר להחזרי המשכנתא לאורך זמן – ובכך גם קיצור זמן ההחזרים. החיסכון יכול להיאמד בעשרות אלפי שקלים ואף יותר. 

משכנתא בריבית משתנה
משכנתא בריבית משתנה – הינה הלוואה בה הריבית להחזרים משתנה אחת לתקופה מוגדרת מראש. משתמשים בנתון המשמש כעוגן כמו למשל הריבית הממוצעת של בנק ישראל, ומתוך כך לא נגבית לרוב עמלה של פירעון מוקדם בסוג משכנתא זה. 

משכנתא צמודה לריבית פריים
הריבית במסלול המשכנתא הצמודה לריבית הפריים, נקבעת לפי שיעור ריבית הפריים שנקבע על ידי בנק ישראל בניכוי אחוז מרווח קבוע שהבנק קבע. זהו מסלול שקלי שאינו צמוד מדד המחירים לצרכן. משתמשים בכך כשהריביות בשוק נמוכות אולם הלווה אינו מעוניין להצמיד את המשכנתא למדד. 

משכנתא שאינה צמודה למדד
ניתן לחלק את סוג המשכנתא הזה לכזו עם ריבית קבועה, ולמשכנתא עם ריבית משתנה. הריבית הקבועה לא משתנה לאורך כל זמן ההלוואה, ולכן מדובר על מסלול סולידי ובטוח יותר מבחינת ההחזרים. המסלול בריבית המשתנה – יכול לשמש כחרב פיפיות ולנוע בין החזרים נמוכים יותר או גבוהים מן הממוצע בעקבות אחוזי הריבית. 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus