מיחזור משכנתא- איך זה עוזר לנו?


מחזור משכנתא הוא טרנד חדש שמציף את שוק ההלוואות; הלוואה על הלוואה. למעשה, זוהי הלוואה שאמורה להיות טובה יותר גם לאחר שלוקחים בחשבון את הקנס של פירעון ההלוואה המוקדם. ממילא, תחום רכישת הדירה הוא תחום מסועף שמצריך לא מעט ידע וגישה למסמכים רבים שמחויבים מתוך ההליך התקין של לקיחת המשכנתא. דווקא המבוגרים יותר ערים ליכולת הזו להשיג משכנתא נוספת שתייצר יתרון על פני השניה – אלו שיש בבעלותם לפחות דירה אחת.

יתרונות וחסרונות
אין ערבות לכך שההלוואה החדשה תהיה טובה יותר מן הקודמת לאורך זמן – ויש הטוענים שמדובר במצג שווא. לעתים, כדי לזכות בתנאי החזר טובים יותר, עלולים לשלם מחיר יקר יותר, תרתי משמע לאורך תקופת ההלוואה. מאידך, מדובר על אפשרות שניתן לממש ובה אפשרות לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים. 

משכנתא בתנאים טובים יותר
זה הפך להיות עניין מקובל – לקיחת משכנתא נוספת על זו הקיימת על מנת לזכות בתנאים טובים יותר. מחזור המשכנתא יהיה צמוד למחיר ההתחלתי של הדירה – וכך הכסף שיחסך ישמש להשקעה נוספת בנכס, להחזר הלוואות נוספות ועוד. 

איך לעשות את זה?
את מחזור המשכנתא ניתן לעשות בבנק החדש או בבנק הקיים. ההחלטה – היכן לבצע את ההלוואה תלוי בגורמים שונים ועיקריים ותיערך לאחר בדיקת הנכס על ידי שמאי, עדכון ביטוחי החיים והמצאת אישורי הטאבו. יש לוודא שמדובר על ריבית מינימלית, על תקופת החזר מצומצמת יותר, סך משכנתא שנותרה ועמלת פירעון על המשכנתא המקורית. ניתן לסכם זאת שרצוי להתייעץ עם יועץ לענייני משכנתאות – ואחרת לא לקחת את הצעד סוחט האנרגיות של החלפת המשכנתא. 
 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus