מדריך ביטוחי ללוקחי משכנתאות


בית החלומות נמצא? סביר להניח שכבר ערכתם התמצאות במקורות הכספיים שאותם תוכלו להשיג לצורך העניין. הבנק המלווה מציב פרמטרים המפוקחים על ידי בנק ישראל כדי לקבוע את גובה ההלוואה, ובין התנאים שמציב הבנק נכללים בדרך כלל גם קיומו של ביטוח משכנתא. הביטוח הזה הוא האסמכתא לכך שהלווה יהיה יכול להשיב את הכספים שהבטיח לטובת המלווה בדיוק על פי התנאים. הביטוח הזה אמור להכיל תנאים שמבטחים את הנכס המדובר – ביטוח דירה ואת הלווה – בביטוח חיים. 

היכן לבטח?
טעמי נוחות מובילים את הלווים הרבים למשכנתאות לפנות לסוכנויות הביטוח שבשליטת הבנקים למשכנתאות. למעשה, חשוב לדעת שניתן ואף רצוי ומשתלם לערוך השוואת מחירים ותנאים בין חברות הביטוח למשכנתאות. על אף שנוהגים לדחוק את הטיפול בכך ברגע האחרון, אפשר לעשות חיפוש ממוקד וקצר באינטרנט כדי לאתר הזדמנויות. 

ביטוח החיים למשכנתא
בתקופה שיכולה להגיע עד לשלושים שנים, קורים שינויים רבים, ולמעשה גם הלווים נמצאים תחת הסיכוי הזה. במידה שהלווה אינו יכול לעמוד בהחזרים משום שנפצע או איבד כושר השתכרות וגם למקרי מוות חס וחלילה, יתרת הפיצויים תעבור למוטבים שבחר מראש המנוח או הלווה שנפגע. 

ביטוח הדירה למשכנתא
במידה שלאורך תקופת הפריסה לתשלומי החזר קורה דבר מה למבנה הנכס, וזה עלול למנוע מן הלווה להחזיר את דמי הביטוח, הרי שרצוי שיהיה גם לכך כיסוי. ביטוח מבנה ישקף את עלות הבניה וערכו יקבע לפי משתנים כמו קומת הדירה ונוכחות מעלית, כמות חדרים, ממ"ד ועוד. הסכום שנקוב בפוליסה זו הוא ערך כינון ולא ישקף את ערך הדירה האמיתי אלא הערכת סכום לפיצוי במצב נזק על סמך עלות בניה. 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus