כל הטיפים שיעזרו לכם בעת נטילת משכנתא


כאשר זוג צעיר רוכש דירה, מדובר בצעד משמעותי לקפיצה הגדולה שבני זוג עושים או אדם פרטי לצורך העניין כדי להרחיב את מעגל הנכסים שלו, ולבסס את המעמד הכלכלי שלו בצבירת רכוש. שלב נטילת המשכנתא שאמורה לעזור ככל הניתן בתשלום מחיר הדירה כפי שנקבע הוא שלב ארוך מאוד כששלב החתימה הוא הקריטי ביותר, הוא המכתיב לרוכשי הדירה את אופן התשלומים ואת גובהם מדי חודש בחודשו לאורך עשרות שנים ובמידה רבה מאפשר אורך נשימה נוח אם ישנו תמרון נכון בנושא. חשוב להתייחס להוצאות הנלוות של המשכנתא, החזרים חודשיים שלה או אפשרויות עתידיות.

מה חשוב לדעת בטרם לוקחים משכנתא?
במשימה הזו חשוב לא להשאיר פצועים בשטח, ולחשוב על כל הצדדים. יש לקחת בחשבון את שכר הטרחה שמשלמים ליועצים למשכנתאות (או את דמי הקורס בייעוץ משכנתאות), את דמי ביטוח משכנתא – שאותם אפשר להשוות בין המקורות השונים – בנק, חברה למשכנתאות ולהלוואות או בתי השקעות, ואפילו לקחת בחשבון את הסכום של השיפוץ, הריהוט וכל מה שצריך כדי שהבית יעמוד על תילו – ולפי כך לחשב את המשכנתא.

אפשר לבחור מבין שלל הצעות
ישנו היצע למסלולי השקעות במשכנתא אפילו בנפרד מהביטוח. חשוב לקחת מרווח של זמן נוח מראש, כדי שלא להגיע ללחץ בבחירת ההצעה הפחות גרועה. כשפונים למספר מקומות ניתן להתמקח, להבין מעט יותר את השטח, היכן לקבל את המשכנתא עם הריבית הנמוכה יותר, עם דמי טיפול וניהול נמוכים ועוד תנאים טובים בנמצא.

לקחת ביטוח משכנתא
ביטוח המשכנתא הוא מזרן הבטחון שלכם בכל מקרה שבו לא ניתן לשלם באופן מלא על המשכנתא – משום הקושי שמתעורר כשהמבנה נפגם ומשקיעים בו כספים נוספים לתיקון, או אם המשלם של המשכנתא חס וחלילה נפטר או משום שינוי במקור ההכנסה נבצר ממנו למלא את מחויבותו.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus