שירותי ייעוץ משכנתאות


משכנתא היא האחת ההוצאות הגבוהות ביותר עימן משק בית מתמודד במהלך חייו אם לא הגבוהה ביותר. ההוצאה נפרסת לרוב על תקופה ארוכה היכולה להתחיל בשנים בודדות ויכולה להימשך לעשרות שנים. המשכנתא יכותה להיחשב כסיכון כלכלי במידה ואינה מתבצעת כהלכה. על מנת לבחור מסלול משכנתא טוב ותנאים נוחים יש להיוועץ בשירותי יעוץ משכנתאות ולהתייחס לפרמטרים שונים.

דגשים בבחירת שירותי יעוץ
שרות יעוץ משכנתאות דורש בקיאות בשוק המשכנתאות, הבנתו של משק כלכלי והבנת מגמות שונות בשוק כמו עליית הריבית, שינויים בשערי הדולר, המדד ועוד. על מנת לקבל מסלול משכנתא נוח המתאים באופן האופטימאלי יש להגדיר תחילה את המסלול בו מעונינים, להסביר את הצרכים השונים אל מול היועץ וכמובן להבהיר את היכולות הכלכליות ואת תקופת המשכנתא הרצויה. בחירת יועץ המשכנתאות היא בירה לטווח ארוך כיוון שלעיתים נדרשים שינויים במסלול המשכנתא במהלך התקופה.

אילו יועצי משכנתאות קיימים ?
כיום קיימות חברות רבות המציעות שרותי יעוץ משכנתאות. כאשר מדובר בחברות פרטיות מדובר ביועץ חיצוני שלא מטעם הבנק. בחירתו של יועץ כזה מבטיחה אוביקטיביות מלאה של היועץ ללא כל תלות בבנקים ואינטרסיהם השונים. בעת בחירת יועת חשוב לבחון היטב את ניסיונו, הכשרתו ושביעות הרצון של לקוחותיו. סוג נוסף של יעוץ הוא יעוץ מטעם הבנק. בבנקים עובדים יועצי משכנתאות שתפקידם להתאים את מסלול המשכנתא לצרכי הלקוח, גם כאן, חשוב לבחון היטב את ניסיונו והכשרתו של היועץ.

מה בודקים היועצים ?
יועצי המשכנתאות בודקים מספר דברים בבואם להמליץ ולבחון מסלולי משכנתא שונים. ראשית הם מתייחסים למסלולי המשכנתאות השונים המוצעים על ידי הבנקים, הם בודקים את גובה הריבית המוצעת את הצפי לשינוי בריבית הפריים, מה הסבירות של שינויים במדד המחירים לצרכן, אופן השפעת מט"ח על המשכנתא, הליך פירעון מוקדם של משכנתא ועוד. לאחר מכן היועצים מכינים דו"ח ועוזרים ללקוח בבחירת המסלול המועדף והמתאים ביותר עבורו.

 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus