השפעת הריבית על המשכנתא


הצפי הוא כי בחודשים הקרובים הריבית במשק אמורה לרדת באופן משמעותי. הסיבה לכך היא המשבר הגדול שבאירופה, הוא אשר גורם לקיפאון במשק  - וזה משפיע על גוש האירו ומגיע גם לישראל. באירופה המצב מורגש ביותר – כשההשפעה כבר ניכרת לעין, ויש הערכות כי המצב ישפיע גם על ישראל, מהסיבה שסך הייצוא של ישראל לאירופה מהווה נתח משמעותי ביותר. הנגיד של בנק ישראל – מר סטנלי פישר ינסה להוריד את הריבית במשק על מנת לעודד את הפעילות, וכך גם חברות יכולות ללוות כספים בזול יותר כדי להרחיב את הפעילות שלהן.

מיחזור משכנתא
כשישנה ריבית נמוכה במשק, אפשר לבדוק אפשרויות למיחזור משכנתא.  מחזור משכנתא הוא הליך שבו לוקחים הלוואה שאמורה לכסות את ההלוואה הגדולה הקודמת, ובתנאי הלוואה טובים יותר מהשניה. בתהליך זה ישנם יתרונות לא מעטים, כשהם לוקחים בחשבון את תנאי הלוואה הקודמים, ומחשבים את סך ההוצאות שתהיינה על מנת "לסגור" את החוב.

מחזור משכנתא – איך? למה? וכמה?
היתרונות למחזור משכנתא מתחילים כשישנו פער הבין הריבית דהיום לריבית דאז – בזמן לקיחת ההלוואה המקורית. הפערים יכולים להיאמד באלפי אם לא בעשרות אלפי שקלים, לאחר לקיחת כל התנאים בחשבון. בנוסף, כיום כבר קיימים מסלולים נוחים יותר להלוואות – שיכולים להוות קרש קפיצה שמחלץ את הלווים מחובותיהם ומדפוס נוקשה של החזרי הלוואה.

מחזור משכנתא לבעלי עסקים או לבעלי דירות
המחזור למשכנתא יתאים למי שיש לו דירה בבעלותו, באותה מידה שיכול להתאים לבעלי עסקים – הרעיון הוא להקל על כובד החזרי החוב. כך, אנשים חוששים פחות ליטול הלוואה מאותו גורם מלווה, כשגם אם מבטלים את ההלוואה, כל הצדדים מרוויחים. על מנת להבין איזה מחזור משכנתא יתאים למקרה הלוואה מסוים, רצוי לפנות ליועץ לענייני משכנתאות.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus