על קניית דירה ומחזור משכנתא


קניית דירה מצריכה במרבית המקרים סיוע כלכלי חיצוני למעט ההון ההתחלתי שישנו בנמצא, ובכל מקרה היא נעשית בשלבים. על מנת לרכוש את הדירה באמצעות סיוע חיצוני של משכנתא, יש לפנות לגורמים המלווים ולברר אודות המסלולים השונים. אחוזי המימון ישתנו כל זמן שהלווה ישקיע הון גדול יותר מכיסו, והסכום שישאר יקטן, לדוגמה – כיום ניתן לשלם הון עצמי של מינימום 30% מסכום הדירה, ואת היתרה לקבל בהלוואה. ככל שההלוואה קטנה יותר, יתכן שהלווה ממילא יקבל תנאים טובים יותר להחזרים, ובנוסף לכך – הריבית תשולם על סכום נמוך יותר- ובאופן אוטומטי התוספת לקרן המשכנתא המשולמת תקטן.

רכישת נדלן בעזרת לקיחת משכנתא
הדרך הטובה ביותר להשקיע במשכנתא היא למידת התחום באמצעות האינטרנט וגם יועצים, אשר יכולים בזמן אמת לנתח את המצב הפיננסי ולהוזיל את ההוצאה הצפויה בכמה אחוזים. המושג "תמהיל משכנתא" מייצג את היכולת להרכיב את המשכנתא מיחסים משתנים בין המרכיבים ובכך להקל על המשלם.

לבדוק כדאיות למחזור משכנתא
מחזור משכנתא היא מחיקת החוב הקיים על ידי מציאת עסקת משכנתא אחרת שתאפשר להתגבר על הקנס משבירת תוכנית ההלוואה הקודמת, על הסכום החדש לתשלום ותאפשר לא רק חיסכון מואץ של הכסף,אלא תוכנית שתצמצם את התשלומים ובכך גם תקצר את זמן המחויבות לבנקים. לפעמים חשוב התזמון בהחלפת המשכנתאות.

שלבי בדיקת כדאיות מחזור משכנתא
יש לבדוק אם התזמון מצדיק את החלפת המשכנתא, למשל – אילו הריבית התקופתית במשק עומדת על אחוז גבוה או נמוך יותר מזה של המשכנתא הקודמת, זה ישנה את הכדאיות. יש להתייעץ עם יועץ למשכנתאות על העמלות – כמו עמלת אי הודעה לסילוק משכנתא, עמלה להפרשים של ההיוון, עמלה של פיצוי מדד ועוד פרטים.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus