כיצד מקבלים החלטה למחזר משכנתא?


בשנים האחרונות מוסדות פיננסים עושים צעדים גדולים לקראת הלקוח, ופחות ופחות כובלים את הלקוח בתוך העסקה – לרבות קנסות בסכומי עתק למי שיעז לשבור את החוזה לפני תום התקופה. כיום אפשר למצוא פתרונות שונים גם לנושא זה – ואפילו אם הקנסות עדיין לא התמוססו ושינו תנאים – הרי שיצרו פיתרון ש"עוקף" את זה. חברות מתחרות מציעות לספוג כביכול את הקנס כמו למשל חברות הסלולר שלפני הרפורמה הגדולה במחירים הציעו החזרים תוך זיכוי הלקוח בתשלומים, וכיום אפשר להשתחל אל מחוץ לתוכנית המשכנתא האימתנית הפרושה לאורך חודשים ארוכים, באמצעות מיחזור משכנתא.

מה זה מיחזור משכנתא?
מיחזור משכנתא יוצע למי שבידו משכנתא קיימת. למעשה, הוצר המוצע הוא משכנתא נוספת שתכסה את החוב של המשכנתא הקיימת וגם את הקנס ליציאה מההתחייבות לתוכנית. כך למעשה לא רק שניתן להפחית את תקופת ההתחייבות אלא גם את הריביות – ובכל אופן להפוך זאת לתוכנית עדיפה יותר.

מאיפה ניתן לקבל הצעה למיחזור משכנתא?
למרות שבאופן עקרוני כל מוסד שעוסק בתחום המשכנתא יכול להעניק הצעה שכזו, הרי שישנם מוסדות אשר מתמחים בנושא באופן ספציפי. כך, אפשר לבחון את התנאים שמוצעים לרבות כל התנאים: משכנתא שקלית או דולרית בהתחשב במחיר הדולר העדכני, עמלות שמוצעות, ריבית ואיך כל שלבי בדיקת כדאיות מחזור משכנתא מתחברים לכלל הצעה מפתה.

להכניס למודעות שאפשר לשנות
התפישה הישנה שהייתה רווחת בנושא משכנתא היא שמרנית ביותר – ולא הייתה סיבה טובה לרוב לשנות אותה. כיום כשישנה שיטה שמשנה את המשחק לטובת השחקן עצמו ולהשתמש בכלי חדשני יחסית כמו מיחזור משכנתא. ניתן לפנות לא רק לבנק אלא גם למקורות מימון נוספים שמעניקים הלוואות – לרבות הלוואות חוץ בנקאיות, כמו גם שירותי ייעוץ משכנתא.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus