לקנות נדלן בחכמה


רכישת נדל"ן אינה הליך של רכישה מעכשיו לעכשיו. הוא מצריך בדיקות רבות ומצליבות אצל מקורות שונים, והתלבטויות לא מעטות בדבר הצורך בשיפוץ. תהא המטרה אשר תהא ברכישת הנדל"ן הזה – בין אם רכישה לשם השכרה והשקעה או לצורכי מגורים, עדיין הליך רכישת הדירה יהיה אותו תהליך, ובמרבית הסיכויים גם כשישנה תמיכה כלכלית מצד ההורים או קרובים אחרים עדיין הסכום במשכנתא שתידרש מכפיל פי עשרות מונים את הסכום ההתחלתי שמשולם, וההתחייבות תהיה לאורך שנים ארוכות ורבות. ממש כפי שבוחרים את הדירה עצמה, יש לברור בקפידה את המשכנתא שאיתה מתחתנים לאורך עשרות שנים.

ייעוץ כלכלי לענייני משכנתא
ייעוץ משכנתא בא להראות היכן ניתן להשיג את המטרות הפיננסיות ברכישת הדירה ככל שזה מדובר בהלוואה יעודית לרכישה. יועץ משכנתאות יכול למנוע הוצאות מיותרות בהלוואה ארוכת הטווח הזו, וכן בביטוח למשכנתא. היועץ יסביר ללווים מה המשמעות בלקיחת המשכנתא – ובכך יסביר אילו סוגי ריבית יש ומה משמעותם בטבלת התשלומים.

גופים שונים שמעניקים משכנתא
ישנם כיום גופים נוספים מהבנק שיעניקו הלוואה בסכומי כסף גבוהים כמו משכנתא – כשריבוי הגופים פועל לטובת הלקוח שמצד אחד יכול לשלוט יותר ברמת ההוצאות העתידית שלו, אולם מצד שני יכול "ללכת לאיבוד" עם שלל ה"כפתורים" שניתן ללחוץ עליהם בנושא המשכנתא. ישנם הבנקים הישירים של הלקוחות, בנקי משכנתאות, חברות ביטוח, משרד הבינוי והשיכון, בנקים מסחריים ועוד.

לעשות פריסת תשלומים על פי יכולת כלכלית
אתם יכולים לדעת אולי מה יקרה מבחינה מקצועית בטווח השנים הקרובות, אולם קשה לצפות מה תהינה היכולות הכלכליות לאחור 10 שנים למשל. היועץ לענייני משכנתא יעניק פתרון סובייקטיבי ומותאם למימון הראשוני המתאים ביותר לפי המצב הכלכלי הקיים ותוכניות פיננסיות לעתיד.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus