ביטוח משכנתא בשוק החופשי


זוגות צעירים רבים בארץ נאלצים לקחת משכנתא עבור בניית בית חלומותיהם, אך מדוע מדובר בעסק כה מורכב? ולמה הבנק מערים קשיים על הלווים?
במציאות הכלכלית כיום בישראל רוב האנשים נעזרים בבנקים בלקיחת משכנתאות בכדי לבנות בית, דירה ועוד. אך בניגוד להלוואות אותן הבנקים מאפשרים בקלות יחסית, לקיחת משכנתא היא עסק יותר מסובך. עם לקיחת המשכנתא לבנקים דרישות רבות דוגמת משכון הנכס, מציאת ערבים למשכנתא ורכישת ביטוח משכנתא.

מזה ביטוח משכנתא?
ביטוח משכנתא מכיל שני ביטוחים אותם הבנק מחייב: ביטוח חיים למשכנתא המגן על הבנק מפני מצב בו אחד מהלווים נפטר. במקרה זה הבנק אינו צריך לחפש את הלווה הנוסף, שעלול להיכנס לקשיים כלכליים, כיוון שהוא המוטב היחיד ולכן זכותו להפעיל את ביטוח זה. ביטוח נכס/ביטוח מבנה שנועד לכסות את הבנק במקרה של נזק לדירה עקב שריפה, הצפה ועוד. עד תום התשלומים הנכס שייך לבנק ולכן הוא רוצה להגן על רכושו. אך ביטוח זה מגן גם עליכם במקרה של פגיעה ברכוש ובמבנה.

היכן ניתן לרכוש ביטוח משכנתא?
בעבר ניתן היה לרכוש ביטוח משכנתא רק דרך הבנק בו לקחתם את המשכנתא. למעשה התהליך היה מתבצע בצורה אוטומטית ללא התייעצות עם הלווה, שכן הבנק מחייב ביטוח זה. אך כיום ניתן לרכוש ביטוח משכנתא בשוק הביטוחים החופשי בו התחרות עצומה, ואתם רק מרוויחים ממנה. כמו כן בפנייה לרכישת הביטוח מחברות ביטוח או סוכני ביטוח תוכלו גם להרחיב את פוליסות הביטוח לכיסויים נוספים ולקבל חבילות כדאיות.

מחירי ביטוח משכנתא
כאמור מומלץ לרכוש את ביטוח המשכנתא דרך חברות וסוכנויות הביטוח שכן עקב התחרות בשוק הביטוחים אתם נהנים ממחירים יותר אטרקטיביים ועסקאות משתלמות.
בדרך כלל עלות ביטוח החיים היא כ10% מסכום ההחזר החודשי של המשכנתא אך פוליסה זו מתייקרת ככל שמזדקנים שכן עם הגיל עולה הסיכוי למחלות ולפטירה. כמו כן גם מצב בריאותי רעוע מייקר את מחיר הפוליסה וישנם קריטריונים נוספים המשפיעים עליו. ישנן חברות ביטוח בעלות אתר אינטרנט המאפשרות לערוך חישוב גס, באמצעות מחשבון ביטוח, של עלות פוליסת הביטוח.

 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus