כל המידע על שירותי יועץ משכנתאות


שירותי ייעוץ משכנתאות אלו שירותים שניתן להשיג במוסדות פיננסיים שונים אצל מי שהוגדר לתפקיד, אולם מדובר על שוק פרוץ, בו כל אדם שכבר שילם על משכנתא או שתיים במהלך חייו יכול לשבת מן הצד השני של השולחן ולהעניק עצות ממיטב ניסיונו האישי. מטרת הייעוץ היא להעניק מידע באופן אובייקטיבי שיתאים לנתונים שמראים הלקוחות עבור מה שהם מבקשים. המידע הזה יכלול את סוגי המשכנתאות שתתאמנה לכם, כולל הרכבת תמהילים מתאימים. 

לברר אם ליועץ יש תעודה
כל עוד עתידכם הפיננסי תלוי בכך, אין מניעה מלבקש מן היועץ להציג לכם תעודת גמר של קורס בייעוץ משכנתאות. מכאן, שפגישה עם אותו יועץ תהיה מועילה יותר מאשר בשיחת טלפון. לעתים היועץ עובר השתלמות מטעם הבנק – גם זוהי אפשרות להסמכה ברמה שתוכל להעניק לכם מענה מתאים. 

מה עושה יועץ משכנתאות?
יעוץ למשכנתאות מלווה באופן אישי את הלווים עד לעריכת ההלוואה ולרכישת הבית, ויש גם מי שממשיך לאחר מכן לייעץ בענייני הלוואות והמכשירים הפיננסיים של הבנק שיפתרו את המצב הכלכלי המצטבר – כמו גם במשכנתא הפוכה. הוא זה שיבדוק מול הבנק את האפשרויות של הלווה, יחזה את תנודות הריבית, יחשב את אפשרויות ההחזרה על פי התכנון המשפחתי ואירועים עתידיים.

משכנתא אינה "שלם ושכח"
אתם מגיעים להתייעצות על מנת לסבר את האוזן עבור ההתחייבות הפיננסית שלכם לאורך שנים, ולכן רצוי להגיע לגופים שהם מפוקחים ובעלי יכולת מיקוח מול גורמים מלווים כמו בנק. חשוב לברר כמה עסקאות עשה היועץ בשנה האחרונה או בחודש האחרון. 

איך יועץ משכנתאות נותן את השירות הטוב ביותר?
יועץ משכנתא נותן את התמהיל הטוב ביותר, הם ההחזר החודשי הנמוך ביותר בשיעור הריבית הנמוכה ביותר. יועץ משכנתאות יוריד את סיכוני המשכנתא ולא יחשוף את הלקוחות שלו לריביות משתנות שלא לצורך. לפיכך, רצוי לבחור את הטוב ביותר לאחר השוואה בין מספר אפשרויות. 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus