משכנתא לקבוצות רכישה


קבוצות הרכישה הפכו למנוף לא קטן ביכולת של רוכשים פוטנציאליים להגיע למטרה של רכישת נכסים בתנאים מוטבים. שוק הנדל"ן הישראלי מלא בשנים האחרונות קבוצות רכישה רבות, שמטרתן – הוזלת עלויות של נכס לכל מטרה. קבוצת הרכישה היא לרוב התארגנות של אנשים פרטיים לצורך רכישת קרקע ובניית פרויקט משותף למגורים, במה שנקרא "עסקת רכש מפוצלת" – ללא תלות בקבלן וגם לא ביזם. הקבוצה מחלקת בתוכה תפקידים למשתתפים ולעתים תבחר במארגן – חברה או אדם, שיוביל את התהליך בפרקי זמן מוסכמים מראש.

לקיחת משכנתא להזרמת כספים שוטפת
 גיבוש התוכנית ועמידה בלוחות הזמנים תוך כדי התעסקות עם ספקים וקבלנים שונים מחייב זמינות של כספים העומדים לרשות הקבוצה. לפיכך, הפיתרון המתבקש הוא לקיחת משכנתא באמצעות הבנק שיאשר את תנאי המשכנתא מראש לחברי הקבוצה. למן הרגע הזה, יש להם התחייבות שוטפת וארוכת טווח גם לבנק. 

תנאים שיש לקחת בחשבון
התנאים במשכנתא שיש לקחת בחשבון – גם כדי להוציא את התוכנית לפועל וגם כדי שיהיו מוסכמים על כל חברי הקבוצה, אלו תנאים שנוגעים למסגרת המשכנתא, מזומנים לרכישת מגרש – כיון שהבנק לרוב אינו משתתף במימון רכישת המגרש עצמו – אלא בבניית הנכס, בחירת הבנק בו תמומש המשכנתא, הריביות, דחיית התשלומים – מסלולים ותמהילים אפשריים ומי הם בעלי הנכס הקיים – במידה שמשעבדים את הנכס לטובת המלווה. שעבוד של נכס יכול להוסיף תנאים מקלים בריביות. 

שירותים שחברות שונות מעניקות למציאת משכנתא
ניתן ליטול שירותים שונים שניתנים לקבוצות רכישה, כמו למשל מציאת המשכנתא המתאימה. שירותים אלו כוללים מבחן של אפשרויות המימון שבשוק ביחד עם מנהלי קבוצת הרכישה, הכנת תיק למכרז בנקאי, איסוף חומר מכל חבר בקבוצה שיאפשר את אישור מתן המשכנתא מהמלווים, ייעוץ פיננסי בנוגע לפרופיל הכספי שלו ולתמהיל ההלוואה שיתאים לו ואף ליווי פיזי של נוטלי ההלוואה. 
 
 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus