למחזר את המשכנתא- למה ואיך?


ה"אופנה" העכשווית היא מחזור משכנתא, ולכן הלווים בדרך כלל ממחזרים את ההלוואה פעם אחת לפחות. כשהמשכנתא הקבועה הופכת להוצאה מורכבת תמיד ישתלם לבדוק איך ניתן לשפר את המצב. רבים עורכים את המשכנתא ומקווים שזו תפעל בצורה של "שגר ושכח": לאחר העריכה, ירתיע רבים להתעסק שוב עם הבנק בהליך המייגע הזה. לפעמים, אנשים מעדיפים לטמון ראשם בחול, ולהתעורר ברגע מאוחר, כשהקשיים הכלכליים הופכים לקשים מנשוא. מצד הבנקים, המצב אידיאלי, ולא יוצעו ללוות משכנתאות ממחזרות. מצד הלווים – טוב יעשו אם יפנו ליועץ למשכנתאות כדי לבחון את כדאיות שבירת המשכנתא הנוכחית לטובת אחרת. 

הרווח ממחזור משכנתא
ישנן נקודות בולטות של יתרון במחזור משכנתא. ביניהן – קיצור זמן ההלוואה – הנטל שבתשלומי המשכנתא יכול לרבוץ גם לתקופה קצרה יותר. בתוך כך, ניתן גם להקטין את ההחזר החודשי באותה תקופה שנקבעה למשכנתא וא להמשיך לשלם את אותו ההחזר החודשי ולקבל החזרים לעו"ש. האם זה אפשרי? אפשר תמיד לפנות ליועץ למשכנתאות שנמצא בבנק או בכל חברת פיננסים אחרת ולברר.

איך ניתן לשנות?
על מנת ליצור משכנתא ממוחזרת, רצוי לבחון את דו"ח היתרון שניתן להפיק מן הבנק בו משולמת המשכנתא. רצוי לבחון דו"ח חצי שנתי, כיוון שאז מקבלים דו"ח סילוקי יתרה ממילא מן הבנק ללא עלות. כעת, יש להשוות בין התנאים של המשכנתא הקודמת למשכנתא החדשה שתוצע לכם. 

מה בודקים בבדיקת הכדאיות?
בדיקת כדאיות למיחזור משכנתא היא למעשה השוואה בין עלויות הריבית ובין עלויות ההצמדה ואופן ההצמדה, אילו ממשיכים לשלם את המשכנתא כפי שהיא לעומת אותם הפרמטרים במידה שמחליפים את המשכנתא לטובת הצעה אחרת. לבנקים ולמלווים כמובן שישנו אינטרס שלא להציע מחזורי משכנתא, אולם עדיין לא כל הלוואה שתוצע תהיה טובה יותר. 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus