הגנה למבנה-למה צריך ביטוח משכנתא?


למשכנתא ישנו תפקיד חשוב בצבירת הנכסים שלכם לאורך החיים; היא פשוט מאפשרת את רכישת הנכס היקר ביותר שאדם ממוצע יקנה במהלך החיים שלו. אחרי התלבטויות וספקות שונים בקשר לטיב המשכנתא ויכולת לסייע בעמידה בתשלומים לגבי רכישת הדירה לאורך זמן מחייב, יש להצמיד אל התשלומים הללו גם את דמי הביטוח למשכנתא – מחיר לא קטן נוסף שיש לקחת בחשבון. ביטוח משכנתא הוא רשת הביטחון שיהיה ניתן להשלים את תשלום החוב על הנכס גם אם קורים נזקים שונים – למשל לדירה או לבעל הנכס. 

ביטוח משכנתא על המבנה
מצב בלתי נמנע כמו למשל שבירת קיר או חבלה בצינורות השונים משום רכב שנכנס במבנה או עץ שהתמוטט עליו, שריפת המבנה, מכת ברק שגרמה לחבלות, פגיעה בתשתיות האינסטלציה, פגיעת כלי טיס במבנה ועוד. אלו מצבים שניתן לקבל כיסוי ביטוי בעבורם ונכללים בתוך ביטוח משכנתא.

ביטוח משכנתא על חיי בעלי הנכס
ביטוח המשכנתא כולל חלק של ביטוח חיים שבו האדם המבוטח הוא בעלי הנכס שאמור להחזיר את חובו בהלוואה לאורך השנים. אילו יקרה לו מקרה כל שהוא שבגינו לא יהיה מסוגל להשיב את חובו מפאת בריאותו, הרי שיש כיסוי. זה בדרך כלל כולל גם כיסוי של מקרה מוות חס וחלילה. 

מה אינו נכלל בביטוח משכנתא בסיסי?
יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו מלחמה ורעידת אדמה – אשר עלולים לגרום במהלכם נזקים לנכס. כאן, למדינה יש יד בעניין והיא זו המחזירה את הפיצויים, בהתאם לתקנות מס-רכוש. במידה שמעוניינים להוסיף תוספת ביטוח מסוג זה לביטוח המשכנתא – הרי שמדובר גם על תוספת תשלום שאינה מובנת מאליה. 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus