משך חיי הלוואת המשכנתא


משכנתא היא הלוואה לטווח זמן ארוך – דברים רבים יכולים לקרות במהלך התקופה, וכדי שלבנק יהיה עירבון שכלל כספי ההלוואה וההתחייבות הנוספת לריבית ישולמו, הוא יחייב את הלווים לערוך ביטוחי חיים ודירה. תכנון הלוואה שכזו היא תוכנית עסקית לכל דבר ועניין לכלל אזרחי ישראל, כיון שהרוב המכריע לא מקבל את הדירה על מגש של כסף, ועליו לעבוד קשה מאוד כדי להגשים את השלמת רכישת הדירה. נשך חיי המשכנתא תלוי בגורמים שונים, כמו היכולת להחזיר סכומים גדולים בתוך טווח זמן קצר, גודל המשכנתא עצמו, התנאים של המשכנתא ושל הביטוח שלה. ישנה גם אפשרות לקצר את אורך חיי המשכנתא באמצעות מחזור משכנתא.

מהו מחזור משכנתא
לווה יכול לזהות הזדמנות טובה מספיק כדי לפנות בבקשה לערוך משכנתא על חשבון המשכנתא הקיימת, כלומר- להתייחס לשארית הקרן של המשכנתא ולקנס על פירעון מוקדם של ההלוואה (כלומר – פיצוי על הפסד הבנק כפי שהיה אמור להרוויח מן הריביות לאורך התקופה). 

כיסוי ביטוחי המשפיע על נפח המשכנתא
לווים רבים מעדיפים לרכז את כלל ההלוואות שלהם במשכנתא אחת. הם יכניסו את החוב לשיפוץ הדירה, רכישת רכב וגם את הביטוח הבלתי נמנע של המשכנתא. גם את הרכיבים האלו בודקים באמצעות השוואה – ומגיעים אל העסקה הטובה ביותר. בשוק תחרותי כמו שיש כיום, אפשר למצוא הזדמנויות וגם לעמוד על המקח. 

תכנון משכנתא באמצעות יועץ משכנתאות
יועץ משכנתאות מקצועי וניטראלי יכול לייעץ באופן נטול פניות לגבי המוצר המשתלם ביותר על פי הנתונים והמסוגלות של הלווים. מסלולי ההלוואות הן הפרמטר המשמעותי בבחירת המשכנתא – ורצוי לקרוא ולהבין לפני הפניה ליועץ המשכנתאות כדי למקסם את התוצאה. יש מי שפונה גם לקורסי הלוואת משכנתא שמיועדים לקהל הרחב. 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus