מדריך מחשבונים פיננסים ברשת


הצרכן הופך לנבון יותר, כשיש לו יותר כלים זמינים לכך. המחשבון הפיננסי הוא אחת הדוגמאות אשר מקלות על חישובים מורכבים כמו למשל בלקיחת משכנתא, חישוב פנסיה ולחיסכון פיננסי, חישוב ריביות, היוון ועוד. בניגוד למחשבון כיס ואפילו למחשבונים מדעיים שניתן למצוא אפילו במכשירים סלולאריים, המחשבון הפיננסי מכוון בדיוק למטרה שלשמה מחשבים – הוא לרוב פותח על ידי גופים כלכליים ומאפשר לראות באופן מיידי – לאחר הכנסת כל הנתונים הרלבנטיים את ההשלכות של כל כיוון בהשקעות.

כל אחד יכול לחשב
המחשבונים הפיננסיים נועדו כדי להקל על כל אחד ואחת את החישוב להשקעותיהם השונות ולהיות עצמאים ככל שניתן בבחירה הפיננסית שהם הולכים לעשות. המחשבון הפיננסי מאפשר ברמת דיוק מסוימת לקבל החלטות שלעתים אינן תלויות ביועצים פיננסיים, על אף שחשוב מאוד לפנות לפחות ליועץ פיננסי מומחה אחד.

מחשבון משכנתא
הספר של חוזה המשכנתא מפורסם בכובדו, ויחד איתו החישובים שיש לעשות. כל בנק וגורם פיננסי יכול להציע הצעה מטעמו לגבי משכנתא, וכל הצעה גוררת עימה חישוב נוסף, מסובך ומורכב מדי כדי לעשותו לבד. כך, ידועים מראש כל הנתונים שיש להזין למחשבון – אלו הנתונים הקריטיים שיש לברר מול כל גורם שמציע הצעה למסלול משכנתא – וכך משווים מי הבנק הזול בעמלות ובריבית ועוד.

מחשבון ריבית
ישנם מחשבונים שמסייעים להגיע באופן ישיר לכל חישוב של ריבית בנקאית. לדוגמה – ריבית משכנתא, משיכה מקסימלית כדי לנצל את הריבית של החיסכון באופן מקסימלי, חישוב ריבית על החזרי משכנתא, הריבית הנומינלית – שנתית אפקטיבית, ריבית על פקדונות, חסכונות, ריבית מק"ם וכל ריבית אחרת. המחשבונים הללו נמצאים באינטרנט ונגישים כל אימת שישנה רשת אינטרנט נגישה. כלים אלו יכולים להביא את הלקוח להחלטות פיננסיות טובות יותר בניהול משק הבית.
 
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus