מסמכי המשכנתא- על מה לשים לב


לקיחת משכנתא היא אחת מההוצאות הגדולות ביותר אם לא הגדולה ביותר העומדת בפני כל משק בית במהלך חייו. לפני לקיחת משכנתא חשוב מאוד לבצע סקר שוק מקיף בין הבנקים השונים ולבחון כל פרט במסמכים השונים עליהם חותמים לשם לקיחת המשכנתא. כל בנק או מוסד פינני שנותן הלוואה יכריח את הלווה לחתום על אין ספור ניירות על מנת להבטיח לעצמו את ההחזרים החודשים בצורה הקלה ביותר. אין לחתום על ניירת ללא בחינה מדוקדקת שלהם והיכרות עם כל סעיף.

מסמכי ההלוואה
על מנת שכל נתוני המשכנתא יהיו ברורים חובה לקרוא את כל המסמכים והדפים שמפרטים את העסקה. חשוב לדעת שלהסכמים אלו יש תוקף משפטי מחייב ולא ניתן להתנער מתוכנם לאחר מכן. את המסמכים יש לשמור היטב במקום ברור וכמובן לצלם עותק ולשמור אותו במקום אחר. לעיתים כל ההליך הזה ניראה מעט מסורבל אך בבוא העת מגלים שהוא הכרח על מנת לשמור על טובת הלקוח.

דגשים לגבי החתימה
כפי שכולם יודעים כאשר רושמים מסמך, את הפרטים החשובים ביותר יש לעיתים נטייה להסתיר ולמנוע מהצד השני לראות את הפרטים שעלולים להיות בעוכריו. על כן, לפני חתימה על חוזה יש לעבור ולקרוא את החוזה בצורה קפדנית תוך כדי שימת לב לכל פרט, אף לזה שניראה כלא רלבנטי.

ייעוץ משכנתא
כפי שהוזכר לעיל הסכם משכנתא הוא אחד ההסכמים החשובים שאדם ומשק בית לוקחים במהלך חייהם ולרוב מדובר בסכומים שמתחילים במאות אלפי שקלים ונגמרים במיליוני שקלים. כיום יש יועצי משכנתאות אשר עוזרים ומייעצים בכל ההליך הזה. יועצי המשכנתאות עוברים הכשרה מיוחדת על מנת לייעץ לכל מי שמעוניין בכך וזאת  בעבור תשלום קבוע או בעבור עמלות שונות. יועצים אלו יכולים להוזיל עד מאוד את גובה העמלות ולעזור בכל הליך החתימה על הניירת השונה.



 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus