משכנתא ועמלות


הלוואת המשכנתא, היא אולי ההלוואה המשמעותית והגדולה ביותר שתיקחו בחייכם. מטבע הדברים, הבנקים רוצים לבטח עצמם על מלוא ההחזר וגם לגזור רווח מן הסכום המאוד משמעותי שהם מלווים לכם. מה הפתרון- עמלות. קיימות לא מעט עמלות חובה החלות על המשכנתא שכדאי להכיר. השוואה בין מחיר עמלות אלו יכול לסייע לכם לחסוך עוד כמה עשרות שקלים שבסוף יצטברו למאות ואלפים בסוף התקופה.

עמלה תפעולית-כי גם תשלומים זה לא בחינם
אז החלטתם על משכנתא בגובה מסוים ועכשיו הגיע הזמן להחליט לכמה תשלומים תחלקו אותה. רצוי שתדעו כי כל תשלום כזה, יהיה מלווה בעמלה קבועה של 60 ₪ (שכמובן יכול לעלות או לרדת). כך למשל אם לקחתם משכנתא מסוימת וחילקתם אותה ל10 שנים,  תשלמו 600 ₪ עמלה בעבור כל תת הלוואה שכזו. מה ניתן להסיק מכך? שככל שתחלקו ליותר תשלומים, כך תשלמו יותר עמלה. לכן, השתדלו לצמצם עד כמה שניתן את מספר התשלומים שלכם וכך לא תפגעו מן העמלה התפעולית ותוכלו להשאיר עוד כמה מאות שקלים בבנק.

עמלת מדד ממוצע
אם המשכנתא שלכם צמודה למדד המחירים לצרכן, והתשלום החודשי עליה יהיה בין ה1-15 לחודש, תאלצו לשלם עמלה זו המבוססת על ממוצע המדדים בין שני חודשים והכפלתו בחצי. אם תשלמו מה-16 לחודש ואילך, לא תשלמו מדד זה אך תאלמו לספוג את שינויי המדד והשפעתו על הסכום המוחזר כל חודש.

אז איך מצמצמים עמלות ותשלומים נוספים מיותרים?
בצורה פשוטה- פונים לייעוץ משכנתא. רצוי לפנות אל יועץ בלתי תלוי אשר מכיר את השוק והצעות הבנקים מקרוב. שתפו אותו בסכום ההתחלתי שאתם יכולים להביא, בהחזר החודשי שאתם מעוניינים בו ובמשכורת שלכם והוא יוכל לסייע לכם למצוא את עסקת המשכנתא המתאימה ביותר לכם.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus