משכנתא- איך חוסכים?


במציאות הישראלית כולנו עובדים קשה אך לא משתכרים מספיק כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה. אחד מהביטויים המשמעותיים ביותר לקושי זה הוא כאשר מגיעים לשלב קניית דירה. למרבית הצעירים היום, כמו גם המבוגרים אין את מלוא הסכום הנדרש ולכן נעזרים בלקיחת משכנתא.

החוק החדש ואתם
ראוי לדעת כי כיום מי שלוקח משכנתא, צריך לבוא עם לפחות שליש מן הסכום הסופי. ללא הון התחלתי זה, הבנק לא יוכל לתת לכם משכנתא. באופן כללי, לעיתים רצוי לא לרוץ ולקחת משכנתא אם ההון ההתחלתי שלכם נמוך. הדבר יכניס אתכם לשרשרת התחייבויות אינסופיות שלא תאפשר לכם מרחב נשימה כספי. לכן בטרם ההחלטה על קניית דירה ומשכנתא, תנו לעצמכם לפחות עוד שנת עבודה נוספת וחסכו סכום משמעותי נוסף שיוריד את סכום המשכנתא וההחזרים שלכם.

עשו סקר שוק
כמעט כל בנק היום מציע משכנתא. לכל בנק יש את ההטבות והמגבלות שלו. חלק מתוכניות המשכנתא הם צמודות ריבית, אחרות צמודות מדד, וכיוצא באלו. בכל אופן קיימים הבדלים בין התוכניות השונות ומומלץ להתוודע לכולם בטרם ההחלטה מהיכן תילקח המשכנתא. אל תתפתו ללכת דווקא על הבנק שלכם בו יש חשבון עו"ש. לרוב לא קיימות הנחות ללקוחות קיימים ואין הטבות ריבית מיוחדות ללקוחות קיימים. זה תקין ומאוד מקובל שאת המשכנתא תיקחו מן הבנק שמציע לכם את התנאים הטובים ביותר. את סקר השוק ניתן לעשות גם מול הבנקים השונים וגם באמצעות האינטרנט באתרי השוואה שונים של משכנתאות.

האם אתם שייכים למועדון צרכנים כלשהו
באם אתם משרתי כוחות הביטחון או עובדי מדינה או עובדי ציבור יתכן ותוכלו להשיג הטבות ותנאים מיוחדים על המשכנתא, זאת בהתאם להסכמי מימון שישנם בין הבנקים ורשויות שונות או משרדי ממשלה שונות.
 

iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus